کد خبر: 23065 A

شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای در دام دلار افتادند

شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای در دام دلار افتادند

"آبتین" داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای را روایت می‌کند.

ایران آرت: علی نوری اسکویی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «آبتین» به  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با هدف تولید این اثر، مدیر هنری، کارگردان و کارگردان فنی سفری یک ماهه به ایران داشتند و پیشرفت خوبی به دنبال این سفر حاصل شد و هم اکنون مابقی کار‌ها در کره پیگیری می‌شود.

وی افزود: فکر می‌کنم فیلمبرداری این فیلم تا چند ماه دیگر ادامه داشته باشد؛ چون بخش اعظم آن انیمیشن است و فضاسازی مجازی آن زمان بر خواهد بود.

این تهیه کننده اذعان کرد: تغییرات قیمت ارز تا حدودی باعث شد محاسبات ما به هم بریزد؛ اما سعی کردیم با مدیریت و همکاری خوب و دوجانبه با طرف‌ کره ای، کار را پیش ببریم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در خانه سینما و زیر مجموعه‌های مرتبط با وزارت صنعت و معدن گپ و گفت هایی برای صنعتی شدن سینما صورت بگیرد تا شاهد چنین اتفاقات و مشکلاتی نباشیم و در صورت بروز مشکلات این چنینی بتوانیم راهکار مناسبی ارائه دهیم.

گفتنی است؛ «آبتین» داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای را روایت می‌کند.

اولین نمایش «آبتین» در ایران و کره خواهد بود و اکران‌های بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تهیه کنندگی «آبتین» برعهده علی نوری اسکویی و یک تهیه کننده کره‌ای است و کارگردانی آن را یک کره‌ای بر عهده دارد.

دلار آبتین علی نوری اسکویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین