کد خبر: 22843 A

مسئولیت جدید و متفاوت نیکی کریمی

مسئولیت جدید و متفاوت نیکی کریمی

نیکی کریمی که چندی پیش یک نمایشگاه عکس برپا کرد، دبیر جشن عکاسان سینما شد.

ایران آرت: نیکی کریمی به عنوان دبیر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران که فراخوان آن قرار است به زودی منتشر شود، انتخاب شد.

به گزارش ایران آرت، این انتخاب با برخی واکنش‌های منفی همراه شد که رییس انجمن عکاسان سینمای ایران را وادار به توضیح کرد.

حافظ احمدی در این مورد به مهر گفت: علت انتخاب نیکی کریمی برای دبیری چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران را آشنایی او با فضای عکاسی دانست.

وی افزود: به خاطر داشته باشیم که این جشن مربوط به عکاسان سینمایی و با موضوع عکاسی سینمایی است و نیکی کریمی نیز یکی از هنرمندان شناخته شده در عرصه سینما است.

او ادامه داد: معمولا برای برگزاری جشن عکاسان از چهره های سینمایی استفاده می کنیم، علاوه بر آن نیکی کریمی تا حدی با فضای عکاسی آشنا است و به عنوان عکاس فعالیت کرده است و بسیاری از عکاسان سینمایی با وی همکاری داشته اند.

احمدی در پاسخ به این پرسش که چرا از هنرمندان چهره دیگری که تجربه بیشتری در عکاسی دارند برای دبیری جشن استفاده نکرده اند، گفت: ما که نمی خواهیم دبیر جشن برای ما عکاسی کند. نیکی کریمی از جمله چهره های شناخته شده در سینما به شمار می رود که می تواند در روند برگزاری جشن عکاسان تاثیرگذار باشد.

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران در پایان تاکید کرد: چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران، شهریور ماه و قبل از برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران برگزار می شود.

نیکی کریمی جشن عکاسان سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین