کد خبر: 22837 A

عامل اصلی کشتارهای "بازی تاج و تخت"! / عکس‌ها

عامل اصلی کشتارهای "بازی تاج و تخت"! / عکس‌ها

ساخت همه ابزارهای جنگی سریال "بازی تاج و تخت" بر عهده ناتالیا لی است.

ایران آرت: شاید فکر خوبی نباشد که با ناتالیا لی در بیفتید. او یگانه زنی است که برای سریال تلویزیونی "بازی تاج و تخت" ابزار جنگی می‌سازد. ساخت همه ابزارهای جنگی این سریال از تیرهای شعله‌ور گرفته تا منجنیق‌های (سنگ‌اندازهای) بزرگ به دوش اوست.

لی همچنین نقش هراس‌انگیز چیلا در فصل اول این سریال را به عهده داشته است، چرا که آنها به "جنگجویی نیاز داشتند که گوش‌ها را قطع می‌کند" و به اطراف گردنش می‌آویزد.

او خیلی دوست دارد با بازیگران دیگر همکاری کند، اما اگر کسی توانایی زنان برای سر و کار داشتن با شمشیر و تیر و کمان را زیر سوال ببرد، برآشفته می‌شود.

_102159190_natalia_swords

به گزارش ایران آرت به نقل از بی‌بی‌سی، ناتالیای ۳۵ ساله که متولد استرالیا است، می‌گوید: "به من دائما گفته می‌شود که زنان نمی‌خواهند این را ببینند، زنان دوست ندارند این کار را انجام دهند، این خیلی ناامید کننده است... ما توانایی دست زدن به اسلحه را داریم، من ثابت کرده‌ام که می‌توانم همه انواع آن را حمل کنم."

ناتالبا می‌گوید:"وظیفه من استفاده از دسته‌ای از مهارت‌های قابل یادگیری است، بنابراین جنسیت هیچ نقشی در آن ندارد."

_102159191_natalia_whip

 

پیشه‌ای که ناتالیا دارد در واقع مبارزه تنهای یک زن برای رسیدن به جایی است که او به آنجا رسیده است. پیدا کردن زنی دیگر که در سطح او در کار تولید فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی باشد، بسیار دشوار است.

یکی از مسئولیت‌های ناتالیا طراحی شمشیر بزرگ "هارتسبین" بود که در فصل ششم این سریال، چنان که علاقه‌مندان بازی تاج تخت شاید بدانند، سامول تارلی آن را دزدید. ناتالیا هفته‌ها تحقیق کرد تا بتواند طرحی برای شمشیر هارتسبین درست کند

_102159188_natalia_heartsbane

او کارش را خیلی دوست دارد و مشتاقانه درباره این که چقدر طراحی اسلحه را دوست دارد و چقدر "نظم و انضباط" کار با اسلحه برایش مهم است، حرف می‌زند.

اما وقتی از ناتالیا درباره سری آخر "بازی تاج و تخت" در ۲۰۱۹ پرسیده شد، نخواست اسرارش را افشا کند. او گفت که از این که با این سریال خداحافظی خواهد کرد کاملا غمگین نیست."

_102159776_harrington_sky

در کار بعدی، او در سریال "جک رایان" با جنگ‌افزارهای مدرن سر و کار خواهد داشت.

جان اسنو کیت هرینگتون بازی تاج و تخت ناتالیا لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین