کد خبر: 22831 A

اتهام آزار جنسی 8 بازیگر و مدل زن به آقای کارگردان

اتهام آزار جنسی 8 بازیگر و مدل زن به آقای کارگردان

سازنده فیلم پرفروش "من دیوانه نیستم" به آزار جنسی متهم شد.

ایران آرت: در پی اتهامات جنسی اخیر نیکولاس لوپز کارگردان مطرح شیلیایی، نت‌فلیکس اعلام کرده که در مورد همکاری با وی تجدیدنظر می‌کند.

به گزارش فارس، «نت‌فلیکس» پروانه ساخت چندین فیلم لوپز را در گذشته صادر کرده است و در مورد یکی از پروژه‌های جدید او نیز به توافق رسیده‌ که قرار بود آن را در سال آینده روانه سالن‌های سینما کند.

حداقل 8 هنرپیشه و مدل زن از جمله «جوزفینا مونتانه»، «لوسی کومینِتی»، «آندره‌آ ولاسکو» و «ماریا ویدائوره» موارد متعدد اتهامات جنسی خود علیه لوپز را اعلام کرده‌اند.

لوپز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نمی‌فهمم چه اتفاقی افتاده و چه چیز باعث شده تا روابطی را که برای سالیان سال با اعتماد و مهربانی برقرار بوده با شکست مواجه شود. چنانچه گاهی اوقات سو‌‌ء تفاهمی به وجود آمده عذر می‌خواهم لیکن من نه اغواگر هستم نه متجاوز.

لوپز همچنین با ارائه یک ویدیو در یوتیوب اعلام کرده که قصد دارد تا از کمپانی‌اش «سوبراس» جدا شود تا احیانا به خاطر این اتهامات آسیبی به شرکا و همکارانش وارد نشود.

جالب اینجاست که فیلم‌های «بدون فیلتر» و «من دیوانه نیستم» که لوپز برای نت‌فلیکس ساخته، هر دو در مورد حقوق زنان است و این دو فیلم بخشی از سه‌گانه اوست که با تمرکز بر موضوع حقوق زنان برنامه ریزی شده است.

موفقیت لوپز با فیلم «من دیوانه نیستم» با ایستادن در جایگاه نخست پرفروش‌ترین فیلم کشور شیلی در ماه ژانویه گذشته باعث شد این فیلم از رقبای هالیوودی خود مانند «زن شگفت‌انگیز»، «لیگ عدالت» و «کوکو» پیشی بگیرد.

نتفلیکس نیکولاس لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین