کد خبر: 22770 A

فرگوسن به دنباله فیلم کوبریک پیوست

فرگوسن به دنباله فیلم کوبریک پیوست

ربکا فرگوسن هم به دنباله "درخشش" پیوست.

ایران آرت: ربکا فرگوسن بازیگر 34 ساله سوئدی نقش مقابل ایون مک گرگور در دنباله فیلم سینمایی «درخشش» را بازی می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد استودیو برادران وارنر در صدد است بعد از گذشت سال‌ها از زمان نمایش فیلم استنلی کوبریک بر پرده سینما، اولین دنباله این شاهکار سینمایی را مقابل دوربین ببرد. این پروژه بر اساس رمان «دکتر اسلیپ» نوشته استیون کینگ ساخته خواهد شد.

به گزارش آی سینما، بازیگر دو فیلم اخیر «ماموریت غیر ممکن» به تازگی برای بازی در مقابل مک گرگور با وارنرها قرارداد بسته است. پیش‌تر، استیون کینگ رمان‌نویس امریکایی هم از انتخاب مک گرگور برای بازی در دنباله «درخشش» استقبال کرده بود. کودکی «دنی تورنس» با ایفای نقش دنی لوید در فیلم 1980 استنلی کوبریک به تصویر کشیده شده و حالا، مک گرگور بعد از نزدیک به چهار دهه قرار است بزرگسالی این شخصیت را بازی کند.

داستان «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) از جایی شروع می‌شود که تورنس آسیب‌های کودکی‌اش را تا بزرگسالی با خود حمل می‌کند. او در حالی‌که با خشم دایمی و مصرف بیش از حد الکل دست به گریبان است به نسخه‌ای مشابه پدرش مبدل شده است. وقتی تصمیم به ترک الکل می‌گیرد قدرت‌های ماورایی‌اش دوباره باز می‌گردد و او از این موهبت به منظور کمک به یک بیمار در شرف مرگ استفاده می‌کند.

مایک فلانگن سازنده نسخه سینمایی «بازی جرالد» که بر اساس یکی از داستان‌های کینگ به تصویر کشیده شده و محصول نتفلیکس است، کارگردانی پروژه جدید وارنرها را بر عهده گرفته است.

فرگوسن 34 ساله که نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مینی سریال یا تله فیلم را در کارنامه دارد، آخرین بار فیلم «بزرگ‌ترین شومن» با بازی هیو جکمن را بر پرده سینماها داشت.

استنلی کوبریک استفن کینگ ربکا فرگوسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین