کد خبر: 22724 A

بازیگران زن جایگزین قهرمانان مرد می‌شوند

بازیگران زن جایگزین قهرمانان مرد می‌شوند

فایگی وعده می‌دهد که با گذشت زمان بیش از نیمی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول زن خواهند بود.

ایران آرت: با وجود آنکه استودیوی مارول با توسعه یک دنیای سینمایی که ده سال دوام پیدا کرده به موفقیت‌هایی غیرقابل باوری در گیشه دست یافته، اما گاهی از آن انتقاد می‌شود که چرا تنوع جنسیتی در آثار لحاظ نمی‌شود. پس از گذشت یک دهه از آغاز دنیای سینمایی مارول، «مرد مورچه‌ای و زنبور»‌ (Ant-Man and the Wasp) اولین فیلم این استودیوی فیلمسازی است که نام شخصیت زن آن در عنوان فیلم هم دیده می‌شود. اما این شرایط طبق اعلام «کوین فایگی» رئیس استودیوی مارول به زودی تغییر می‌کند.

در مصاحبه‌ای با «اسکرین‌رانت» از فایگی سؤال می‌شود که آیا احتمال تولید یک فیلم «انتقام‌جویان» با شخصیت‌های زن وجود دارد یا نه. ایده تولید چنین فیلمی با حضور برخی از مهمترین بازیگران زن مارول از جمله «تسا تامپسون»، «اسکارلت جوهانسون» و «بری لارسون» اوایل سال جاری میلادی مطرح شد. از آن زمان تاکنون، فایگی تأکید کرده است که اگر چه احتمال ساخت چنین فیلمی وجود دارد اما مارول تولید آن را در دستور کار قرار نداده است. با این حال، فایگی وعده می‌دهد که با گذشت زمان بیش از نیمی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول زن خواهند بود.

فایگی در مورد آینده دنیای سینمایی مارول که «کاپیتان مارول» را هم به زودی به خود خواهد دید می‌گوید همه شخصیت‌ها مؤنث نمی‌شوند اما بیش از نیمی از آنان زن خواهند بود. «به گمانم در نهایت به جایی می‌رسیم که شخصیت‌های زن بی‌نظیری خواهیم داشت و بیش از نیمی از کاراکترهای دنیای سینمایی مارول را زنان تشکیل می‌دهند.»

آینده دنیای سینمایی مارول پس از «اونجرها ۴» در هاله‌ای از ابهام باقی قرار دارد، اما می‌دانیم که برای «بیوه سیاه» سرانجام فیلم جداگانه‌ای ساخته می‌شود و فیلم «جاودانان» که تولید آن به تأیید رسیده حول محور شخصیت زنی به نام «سرسی» می‌چرخد که قادر است با استفاده از انرژی کیهانی خود را در برابر آسیب محفوظ نگه دارد.

هالیوود استودیو مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین