کد خبر: 22723 A

جمشید مشایخی از بیمارستان مرخص شد

جمشید مشایخی از بیمارستان مرخص شد

جمشید مشایخی که از اواسط هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، امروز جمعه ۸ تیرماه از بیمارستان مرخص شد.

ایران آرت: پسر جمشید مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه "حال  پدر نسبت به روزهای اول حضورش در بیمارستان بهتر شده است"، اظهار کرد: پدر امروز (۸ تیر) بعد از گذشت ۱۱ روز که در بیمارستان تحت نظر و درمان بودند، مرخص شدند و اکنون در خانه هستند.

سام‌ مشایخی درباره شرایط جسمانی این هنرمند پیشکسوت گفت: با توجه به اینکه چند ساعت است که از بیمارستان به خانه آمده‌اند مقداری ضعف دارند و باید به خاطر مشکلات کلیوی‌شان بسیار مراقب تغذیه خود باشند.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است مجبورباشند در روزهای آینده دوباره به بیمارستان مراجعه کنند نیز اظهار کرد: بستگی دارد که در چند روز آینده کلیه‌شان چگونه کار کند که این‌ هم ملزم آن است که تغذیه درستی باشند، از خانه خارج نشوند و استراحت کنند. اما اگر در این چند روز همه چیز خوب باشد، احتمالا حدود ۱۰ روز دیگر برای چکاپ وضعیت جسمانی‌شان به پزشکشان مراجعه خواهیم کرد.

جمشید مشایخی از ۲۸ خردادماه به دلیل برخی مشکلات جسمانی از جمله مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود. او در چند وقت اخیر، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

جمشید مشایخی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین