کد خبر: 22696 A

بازیگران سریال "ستایش 3" تغییر کردند

بازیگران سریال "ستایش 3" تغییر کردند

به تازگی بازیگران جدیدی به سریال "ستایش۳" به کارگردانی سعید سلطانی اضافه شدند.

ایران آرت: به تازگی فرهاد جم در نقش حاجی بهبودی به سریال «ستایش3» پیوسته است. 

تصویربرداری سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از 10 فروردین در تهران آغاز شده است و این روزها در لوکیشن‌های خیابانی ادامه دارد.

همچنین حمید گودرزی چندی پیش به جمع بازیگران این سریال پیوست که بنا به دلایل شخصی از حضور در سریال کناره گیری کرد و شهرام پور اسد جایگزین وی در سریال شد.

به گزارش فارس، نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... از بازیگران این سریال هستند.

سعید مطلبی نگارش «ستایش 3» را در 30 قسمت بر عهده داشته و گروه تولید طی ماه‌های آینده به شمال و شهر رامسر و جنوب کشور سفر خواهند کرد.

فصل 1 و 3 ستایش، در سالهای 90 و 92 از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و ... از بازیگران فصل های پیشین این سریال بودند.

حمید گودرزی ستایش 3 سعید سلطانی فرهاد جم
نظرات خوانندگان
  • ر
    پاسخ

    با سلام و تشکر
    با تشکر ویژه از انتخاب آقای پور اسد برای بازی در ستایش۳
    چرا که اگر آقای حمید گودرزی بازی میکردند واقعا کیفیت سریال پایین می آمد چرا که بی رودروایسی بازی ایشان اصلا خوب نیست و مهمتر اینکه ایشان بسیار مغرور و از خود راضی هستند در کل شخصیت مورد پسندی نیستند در حالیکه ایشون همه رو مقصر کم کاری خودشون میدونند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین