کد خبر: 22655 A

رابرت دنیرو از واینستین شاکی شد

رابرت دنیرو از واینستین شاکی شد

دنیرو مدعی شده کمپانی واینستین به خاطر "دفترچه امیدبخش" (محصول 2012) مبلغ 940 هزار دلار به او بدهکار است.

ایران آرت: رابرت دنیرو هم به تازگی به لیست چهره‌های سرشناس صنعت سینما پیوسته که از واینستین کمپانی پول طلب دارند. بازیگر 74 ساله هالیوود ادعا می‌کند این بدهی یک میلیون دلاری به ایفای نقش او در کمدی عاشقانه «دفترچه امیدبخش» ساخته دیوید او. راسل بر می‌گردد که نامزدی جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد.

به گزارش آی سینما، دنیرو مدعی شده کمپانی واینستین به خاطر «دفترچه امیدبخش» (محصول 2012) مبلغ 940 هزار دلار به او بدهکار است. ادعای اخیر دنیرو تنها بخشی از روند ورشکستگی واینستین کمپانی را شامل می‌شود، همچنان‌که بعضی از چهره‌های تراز اول هالیوود از جمله مریل استریپ، جورج کلونی و کوئنتین تارانتینو هم می‌گویند مبالغ قابل توجهی از این استودیو بدنام طلبکارند.

تارانتینو گفته حدود چهار میلیون دلار از این کمپانی طلب دارد، در حالی‌که استریپ و کلونی مدعی‌اند هنوز دستمزدشان را برای حضور در پروژه سینمایی «اگوست: اوسیج کانتی» دریافت نکرده‌اند.

بعد از افشای رسوایی‌های هاروی واینستین تهیه‌کننده بانفوذ هالیوود و بنیانگذار این استودیو و در ادامه، اخراج او از واینستین کمپانی، روند فروش دارایی‌های استودیو بدنام هالیوود به بخش خصوصی آغاز شد. حالا موجی از نگرانی عوامل و بازیگرانی را که در گذشته با این استودیو همکاری داشته و هنوز تسویه حساب نکرده‌اند فرا گرفته است. آنها نگران‌اند بعد از واگذاری این استودیو به شرکت «لنترن کپیتال» نتوانند مطالبات‌شان را دریافت کنند.

رابرت دنیرو هاروی واینستین تارانتینو کمپانی واینستین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین