کد خبر: 22584 A

رابرت دنیرو ستاره‌دار می‌شود

رابرت دنیرو ستاره‌دار می‌شود

اسامی هنرمندانی که سال آینده میلادی، در پیاده‌رو مشاهیر ستاره دار می شوند توسط اتاق بازرگانی هالیوود اعلام شد.

ایران آرت: در بخش سینما رابرت دنیرو، آلن آرکین، کریستن بل، دنیل کریگ، گی‌یرو دل‌تورو، آن هاتاوی، لوپیتا نیونگ‌او، تیلر پری و جنا رولاندز انتخاب شده‌اند تا سال ۲۰۱۹ در پیاده روی مشاهیر ستاره‌شان را دریافت کنند.

به گزارش سینماپرس، در بخش تلویزیون آلوین و چیپمانکز، کندی برگن، گای فیری، تنرس هاوارد، استیس کیچ، سید و مارتی کرافت، لوسی لیو، مندی مور، دنی وایست، و جولیا چایلد(پس از درگذشتش) در بلوار هالیوود ستاره می‌گیرند.

در بخش موسیقی نیز مایکل بابل، سیپرس هیل، لترمن، فیت هیل، تامی ماتولا، پینک و تدی رایلی، دالی پارتون، لیندا رونستات، و ایملو هریس یک ستاره می‌گیرند و جکی ویلسون پس از درگذشتش این افتخار نصیبش می‌شود.

در بخش نمایش ادنیا منزل، جودیت لایت و پل سوروینو با دریافت ستاره تجلیل می‌شوند.

تایخ دقیق مراسم تجلیل از این ستارگان اعلام نشده است.  

پیاده‌رو مشاهیر هالیوود، پیاده‌روی بین بلوار هالیوود و خیابان وین درهالیوود است. در این پیاده‌رو بیش از ۲۵۰۰ ستاره برای بازیگران، کارگردانان، موسیقیدانان، تهیه‌کنندگان، گروه‌های تئاتری و شخصیت‌های تخیلی نصب شده‌است. مدیریت این پیاده‌رو با اتاق بازرگانی هالیوود و نگهداری از آن بر عهده مجموعه‌ای به نام هالیوود هیستوریک تراست است.

این خیابان از جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شود.

از دریافت کنندگان اخیر این ستاره می‌توان به هیو جکمن در سال ۲۰۱۲، وین دیزل و جیمز فرانکو در سال ۲۰۱۳، کیت وینسلت در سال ۲۰۱۴، ویل فارل و دانیل رادکلیف در سال ۲۰۱۵، استیو کارل، مایکل کیتون، رایان رینولدز و جودی فاستر در سال ۲۰۱۶، کرت راسل، نیک نولت، دواین جانسون، کریس پرت، وایولا دیویس و گلدی هان در سال ۲۰۱۷، مارک همیل، جینا لولوبریجیدا و زویی سالدانا در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد.

رابرت دنیرو آن هاتاوی آلن آرکین کریستن بیل دنیک کریگ تیلر پری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین