کد خبر: 22463 A

شایعه دستگیری بازیگر زن در مهمانی شبانه

شایعه دستگیری بازیگر زن در مهمانی شبانه

بازیگر سریال "چارخونه" گفت: من بازیگری نبوده و نیستم که بخواهم با رفتن به دورهمی و میهمانی‌های شبانه نقش بدست آورم.

ایران آرت: مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال 97 به خبرگزاری میزان گفت: نه تنها امسال که سال گذشته هم پیشنهاد خوبی نداشته ام. من دو سال است که هیچ کاری نکرده ام. متاسفانه در عرصه بازیگری کار نیست یا اگر باشد برای امثال من نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: من یک زمانی بازیگر پرکاری بودم و سالانه پیشنهادات بسیاری داشتم اما آن زمانها رابطه و لابی و پول در میان نبود. آن موقع بازیگر بر اساس توانایی و هنرش انتخاب می شد اما امروزه توانایی و هنر بازیگر مرده است و همه چیز را رابطه و رفاقت مشخص می کند.

بازیگر سریال "چارخونه" لابی بازی در سینما را نابودکننده این هنر خواند و افزود: متاسفانه همه افراد در سینما براساس روابط انتخاب می شوند و نتیجه آن آثاری می شود که به هیچ وجه قابل دیدن نیست. مردم با من در تماس هستند و هیچکدام از تولیدات امروز راضی نیستند.

وی درخصوص حضور بازیگران تازه کار در این عرصه ادامه داد: من ناراحت نمی شوم که بازیگران ناشناخته به سینما می آیند اما کاش شرایطی فراهم شود تا همه بتوانند کار کنند. نه اینکه به واسطه حضور آنها تعداد کثیری از بازیگران خانه نشین شوند.

امیرجلالی درباره شایعه ای که برای وی در فضای مجازی ساخته شده بود تاکید کرد: اخیراً شایعه ای ساختند که مریم امیرجلالی در میهمانی شبانه‌ای در سعادت آباد دستگیر شده است. در صورتی که اصلاً من اهل این چیزها نیستم. من حتی میهمانی خانوادگی هم به زحمت می روم چه برسد به جایی بروم که آبرویم به خطر بیفتد.

بازیگر سریال "متهم گریخت" در همین راستا اضافه کرد: من بازیگری نبوده و نیستم که بخواهم با رفتن به دورهمی و میهمانی های شبانه نقش بدست آورم. تا به امروز هم هیچ وقت اینکارها را انجام نداده ام و اگر کاری به من پیشنهاد شده به خاطر توانایی من بوده است.

وی با اشاره به غیبت خود در سینما اذعان کرد: من نمی دانم که واقعاً بعد از آن همه کار مسئولین فرهنگی نمی گویند که مریم امیرجلالی مرده است یا زنده؟. از نظر من بخشی از وضعیت اسفبار عرصه بازیگری بر عهده مسئولین سینما است.

امیرجلالی ادامه داد: مردم می گویند چرا کار نمی کنید. من هم می گویم بروید و مسئولین فرهنگی بپرسید چرا پیشکسوتان و میانسال ها بیکار شده اند. من نمی توانم دوره بگردم و از کارگردانان بخواهم کار بسازند بلکه به عنوان بازیگر باید پیشنهاد داشته باشم.

وی با گلایه از عوامل سازنده فیلم سینمایی "خالتور" افزود: من بازیگری نیستم که هر نقشی را بازی کنم. هم اکنون دو پیشنهاد دارم اما در حد دو سکانس است و قطعاً من آنها را قبول نمی کنم. متاسفانه احترام در سینما از بین رفته است. من در فیلم خالتور به ایفای نقش پرداختم اما متاسفانه اسمم را در بخش سایر بازیگران زدند اما بازیگری که اولین کارش را بود رادر ابتدا و "با حضور" ذکر کردند.

مریم امیرجلالی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین