کد خبر: 22341 A

جایگزین آرنولد در دنیای اکشن پیدا شد

جایگزین آرنولد در دنیای اکشن پیدا شد

مدیران شرکت اس تی ایکس برای راضی کردن وین دیزل ورزشکار برای بازی در یک نقش کمدی تلاش بسیار زیادی به خرج داده‌اند.

ایران آرت: قهرمان اکشن سینما که قرار بوده جای آرنولد را بگیرد، در یک کمدی اکشن بازی می‌کند. وین دیزل با امضای قرارداد بازی در «عضله»، پاجای پای آرنولد شوارتزنگر می‌گذارد.

او که با حضور در اکشن‌هایی همچون «سریع و آتشی» و «سه ایکس» خود را جانشین خوبی برای آرنولد معرفی کرد، شیوه‌ای شبیه همین بازیگر ورزشکار را در پیش گرفته است. ظاهرا دیزل به این نتیجه رسیده که برای کسب موفقیت بیشتر باید در ژانر کمدی هم فعال باشد و خودش را محدود به ژانر اکشن نکند. شرکت مستقل فیلمسازی اس تی ایکس تهیه‌کننده عضله است و البته، دیزل یکی از سرمایه‌گذاران آن هم هست.

به گزارش جام جم، مدیران شرکت اس تی ایکس از ده سال قبل با دیزل آشنا هستند و در پروژه پولساز مجموعه اکشن و ماجراجویانه سریع و آتشی، از سرمایه‌گذاران اصلی بوده‌اند. دلیل انتخاب بازیگر برای بازی در نقش محوری عضله هم، به همین موضوع برمی گردد. اما آنها برای راضی کردن این بازیگر عضلانی و ورزشکار برای بازی در یک نقش کمدی، تلاش بسیار زیادی به خرج داده‌اند. نزدیکان به سازندگان فیلم می‌گویند دیزل در ابتدای کار، به هیچ وجه حاضر به ایفای یک نقش کمدی نبوده است. اطلاعی از داستان فیلم و نقش دیزل در دست نیست و سازندگان آن، سکوت خبری در پیش گرفته‌اند.

عضله برای نمایش عمومی در سال 2020 آماده می‌شود، اما زمان شروع کار فیلمبرداری‌اش هنوز مشخص نشده است. دیزل ماه دسامبر جلوی دوربین قسمت چهارم مجموعه اکشن و دلهره آور سه ایکس می‌رود. حالا مشخص نیست او بازی در عضله را قبل از شروع فیلمبرداری این فیلم انجام می‌دهد یا بعد از آن. این در حالی است که هنوز کارگردانی برای عضله انتخاب نشده است. دیزل این روزها به دنبال تنوع در کارنامه سینمایی خود است. تماشاگران سینما مدتی قبل او را به عنوان صداپیشه در اکشن کمیک استریپی «نگهبانان کهکشان» 1 و 2 دیدند. فصل گذشته هم «آونجرز: جنگ ابدیت»، او را در یکی از نقش‌های مهم خود داشت.

وین دیزل آرنولد شوارتزنگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین