کد خبر: 22316 A

رابرت دنیرو در نقش قفقازی فیلم جوکر

رابرت دنیرو در نقش قفقازی فیلم جوکر

دنیرو برای بازی در نقش موری فرانکلین در فیلم ریشه جوکر در نظر گرفته شده است.

ایران آرت: در حالی که توصیفات جدید شخصیت‌های فیلم مستقل "جوکر" اعلام شده‌اند، گویا رابرت دنیرو در این فیلم نقشی خواهد داشت.

به گزارش سینماگیمفا، برخلاف واکنش‌های متفاوتی که به جوکر با بازی جرد لتو در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) صورت گرفت، وقتی اعلام گردید دی سی در حال کار روی فیلم مستقلی برای پرنس دلقک جنایت است که به داستان ریشه‌های شخصیت او می‌پردازد، همه تعجب کردند. تعجب‌انگیزتر این بود که اعلام شد تاد فیلیپس از فرنچایز Hangover این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند، در حالی که قرار بود مارتین اسکورسیزی این کمیک را بررسی کرده و تولید کند. 

طبق چند گزارشی که منتشر شده فیلم مستقل جوکر امسال پاییز فیلم‌برداری می‌شود. در خبرهای آغازین این را خواهیم شنید که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش اصلی فیلم است و به تولید سوررئال اضافه می‌شود. با وجود برنامه شلوغ دی سی، این خبر که این پروژه در حال پیشرفت است، جالب است. و حالا خبر جالب دیگری اعلام گردیده است.

سایت خبری Hashtag Show گزارش داده که رابرت دنیرو برای نقش مکمل در فیلم ریشه جوکر در نظر گرفته شده است.‌ منابع خبری توانسته‌اند به توصیف چند شخصیت دست یابند که نشان می‌دهند چند بازیگر جدید برای فیلم خلق شده‌اند.

دنیرو برای بازی در نقش موری فرانکلین در نظر گرفته شده و تنها اطلاعات موجود این است که این نقش یک مرد (۶۵-۷۵ ساله) قفقازی است. هنوز اعلام نشده دنیرو به بازی در این نقش علاقه‌ای دارد یا خیر اما حضور فینیکس و مشارکت اسکورسیزی قطعا همه چیز را جذاب می‌کند. 

رابرت دنیرو جرد لتو جوکر موری فرانکلین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین