کد خبر: 22251 A

شکست «بازی تاج و تخت» در برابر سریال «چیزهای عجیب» / برندگان جوایز سینمایی و تلویزیونی «ام‌تی‌وی» معرفی شدند

شکست «بازی تاج و تخت» در برابر سریال «چیزهای عجیب» / برندگان جوایز سینمایی و تلویزیونی «ام‌تی‌وی» معرفی شدند

«پلنگ سیاه» و «چیزهای عجیب» به ترتیب به عنوان برنده بهترین فیلم و سریال تلویزیونی در جوایز سالانه «ام‌تی‌وی» شناخته شدند.

ایران آرت: هالیوود ریپورتر اعلام کرد، سریال تلویزیونی «چیزهای عجیب» محصول شبکه "نتفلیکس" در رقابت با «بازی تاج و تخت» از شبکه "اچ‌بی او"، «۱۳ دلیل» از "نتفلیکس" و همچنین دو سریال «گرونیش» و «ریوردیل»، جایزه بهترین اثر تلویزیونی جوایز «ام‌تی‌وی» ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد و «میلی بابی براون» نیز برای بازی در این سریال برنده بهترین بازیگر تلویزیونی شد. 

در بخش سینمایی نیز فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم شد و «چاغدویک بوزمن» نیز برای نقش‌آفرینی در این فیلم برنده جوایز بهترین بازیگر و بهترین قهرمان شد. همچنین «مایکل بی. جردن» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین شخصیت منفی شد.

به گزارش ایسنا، در بخش بهترین فیلم، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، «سفر دختران»، «آن» و «زن شگفت‌انگیز» دیگر نامزدها بودند و در بخش بازیگری نیز «تیموثی شلامی» برای فیلم «مرا به نامت صدا کن»، «آنسل الگورت» برای فیلم «بچه راننده»، «دیزی ریدلی» برای فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «سیرشا رونان» برای نقش‌آفرینی در فیلم «لیدی برد» از شانس‌های کسب جایزه بودند. 

نامزدهای جوایز سینمایی و تلویزیونی «ام‌تی‌وی» از سوی تهیه‌کنندگان و مدیران اجرایی انتخاب می‌شوند اما برندگان نهایی شاخه‌های گوناگون به انتخاب مردم و به صورت آنلاین برگزیده می‌شوند. 

 

بازی تاج و تخت پلنگ سیاه انتقام جویان: جنگ ابدیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین