کد خبر: 2216 A

کار کثیف کارگردان ایرانی در ترکیه

کار کثیف کارگردان ایرانی در ترکیه

خسرو معصومی با بیان اینکه فیلمبرداری «کار کثیف» در ترکیه پیگیری می شود از انعقاد قرارداد با دو بازیگر ترکیه‌ای گفت.

ایران‌آرت: خسرو معصومی با بیان اینکه فیلمبرداری «کار کثیف» در ترکیه پیگیری می شود از انعقاد قرارداد با دو بازیگر ترکیه‌ای گفت.

خسرو معصومی کارگردان سینما در گفت و گو با مهر درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «کار کثیف» گفت: چندی پیش فیلمبرداری این اثر در ایران که ۷۵۵ درصد از «کار کثیف» را تشکیل می داد به پایان رسید و ما عازم ترکیه شدیم و در این کشور ۲۵ درصد باقی مانده را در سه شهر استانبول، آنکارا و ارزروم ضبط می کنیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم تا اواسط فرودین ماه فیلمبرداری ما به طور کلی به پایان برسد، اما با این وجود این موضوع بستگی به شرایط هم دارد. البته با توجه به اینکه ما ۴۵ روز در ایران به فیلمبرداری پرداختیم ۴۵ روز هم در ترکیه و در این سه شهر ضبط ما طول می کشد.

معصومی بیان کرد: ما با ۲ بازیگر شناخته شده سینمای ترکیه با نام های بهادر اونلو و حمیت برای ایفای نقش در این اثر قرارداد بسته ایم و قرار است چهار بازیگر ترک دیگر به «کار کثیف» اضافه شوند. ما با آنها در حال مذاکره هستیم و فکر می کنم به زودی بتوانیم با آنها قرارداد ببندیم. این را هم باید بگویم که همه بازیگران ترکیه ای ما مرد هستند و قرار نیست هیچ بازیگر زن ترکی به این اثر اضافه شوند.

این کارگردان اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است این اثر برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود ما هیچ عجله ای برای انجام کارهای پس از تولید مانند تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری آن نداریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم این فیلم بتواند ارتباط خوبی با مردم برقرار کند.

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آروز ابی زاده، پیام احمدی نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی، بهادر اونلو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«کار کثیف» مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع کار و مهاجرت می پردازد.

 

خسرو معصومی فیلم کار کثیف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین