کد خبر: 22111 A

اولین عکس‌ها از زن شگفت‌انگیز ۲

اولین عکس‌ها از زن شگفت‌انگیز ۲

گل گدوت در "زن شگفت‌انگیز 2" نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: «پتی جنکینز» (Patty Jenkins)، کارگردان فیلم Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲»، به تازگی اولین عکس از این فیلم را منتشر کرده که «کریس پاین» (Chris Pine) را در نقش «استیو ترور» نشان می‌دهد. همچنین اولین تصویر از ظاهر زن شگقت‌انگیز با بازی «گل گدوت» (Gal Gadot) هم منتشر شده که در ادامه خبر می‌توانید این عکس‌ها را ببیند. 

با توجه به این عکس، بازگشت شخصیت استیو ترور قطعی شده و او را دوباره در قسمت دوم زن شگفت‌انگیز، که «Wonder Woman 1984» نام دارد، خواهیم دید.

به گزارش سینماگیمفا، سال گذشته، مجله «اسکرین رنت» گزارش داد که داستان قسمت دوم واندرومن در دهه هشتاد میلادی روایت خواهد شد و کریس پاین هم دوباره برای ایفای نقش ترور بازمی‌گردد. این دوره زمانی، شامل جنگ سرد میان ایالات متحده آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی می‌شود و جنکینز هم تایید کرده که خط داستانی فیلم در این دوره قرار دارد.

Chris-Pine

جنکینز از طریق حساب توییتر خود، اولین عکس واندرومن ۲ را در اختیار مخاطبان قرار داد و بعد از آن، کمپانی برادران وارنر نسخه با کیفیت آن را منتشر کرد. اطلاعات زیادی نمی‌توان از این عکس دریافت کرد، اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا هیچ تغییری در ظاهر شخصیت ترور، با وجود فاصله‌ زمانی چند ده ساله میان داستان قسمت اول و دوم فیلم، دیده نمی‌شود. علاوه بر این با توجه به ظاهر مردم، می‌توان عناصر دهه ۸۰ را به خوبی در عکس دید که قطعا فضای جالبی را به فیلم اضافه خواهند کرد.

در عکس بعد اولین تصویر از گل گدوت در واندرومن ۲، که برای بار چهارم است این نقش را بازی می‌کند، می‌بینیم. او برای اولین بار در Batman V Superman: Dawn Of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و سپس در فیلم اختصاصی واندرومن حاضر شد. بعد از آن هم در کنار دیگر ابرقهرمانان دنیای دی‌سی، در فیلم Justice League «لیگ عدالت» حضور داشت. حال قرار است دوباره او را در قسمت دوم واندرومن ببینیم، که با توجه به موفقیت قسمت اول انتظارات فراوانی از این فیلم داریم.

Gal-Gadot

اطلاعاتی از داستان واندرومن ۱۹۸۴ در دست نیست؛ اما می‌دانیم که «کریستن ویگ» (Kristen Wiig) نقش «چیتا»، یکی از دشمنان واندرومن، را بازی می‌کند و همچنین «پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) هم در نقشی نامعلوم حضور خواهد داشت. با گذشت چند ماه از فیلم‌برداری و ساخت این فیلم، اطلاعات جدیدی به دست خواهد آمد که به محض انتشار در اختیارتان قرار می‌گیرد.

گل گدوت زن شگفت انگیز زن شگفت انگیز ۲ پتی جنکینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین