کد خبر: 22026 A

افشاگری‌های بهتاش "پایتخت" از زندگی خصوصی‌اش

افشاگری‌های بهتاش "پایتخت" از زندگی خصوصی‌اش

بهرام افشاری گفت: من افتخار می‌کنم که روزی در کنار خیابان بساط می‌کردم و گاهی کارگری کارگاه‌های کوچک می‌کردم.

ایران آرت: رامبد جوان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، در برنامه «خندوانه» میزبان بهرام افشاری بازیگر سریال تلویزیونی «پایتخت5» شد و با حضور جناب خان فضایی شاد را مهمان را خانه ها کرد.

بهرام افشاری در ابتدای صحبت های خود با اشاره به اینکه مشغول بازی در سریال «شرایط خاص» است، درخصوص اجرای تئاتر خود «جوجه تیغی» گفت: در حال حاضر نمایش «جوجه تیغی» را به روی صحنه می برم، که نویسنده و بازیگر آن خودم هستم، و درواقع به نوعی روایت زندگی خود من است. «جوجه تیغی» داستان جوانی است که به عشق بازیگری به تهران می آید و درگیری های آن شروع می شود....؛ البته باید بیاید و نمایشم را ببینید.

افشاری پس از آن به بلند بودن قدش اشاره کرد و گفت: ویکی پدیا قد من را دو متر و سی سانت زده، اما من به هر شکل که حساب می کنم، دو متر و سی نداریم، حتی پارچه هم به این ابعاد نیست، حقیتا من قد‌ام یک متر و نود و هشت است، برای همین دنبال ورزش هایی مثل والیبال و بسکتبال بودم، البته یک مدال طلا هم در رشته والیبال دارم. آرمین تشکری از دوستان من است و باهم یکبار در تیم دانشجویان ساخت و تولید در مسابقات کشوری اول شدیم و مدال طلا گرفتیم، اما من علاقه ای نداشتم و از بچگی عشقم فوتبال بود.از بچگی فوتبال بازی می کردم و در همان موقع هم پاس تهران من را خواست، اما پدرم نگذاشت و نرفتم.

وی درخصوص تنهایی خودش افزود: تنهایی در زندگی من خیلی عذاب آور بود،تمام خاطران من بیشتر در مدرسه، بیمارستان و خیابان است، من افتخار می کنم که روزی در کنار خیابان بساط می کردم و گاهی کارگری کارگاه های کوچک می کردم. من اصلا دنبال نصیحت کردن نیستم و همیشه از اینکه کسی من را نصیحت کند فرار می کنم، اما فقط یک چیزی را در زندگی ام حس کردم و به دنیای من رنگ و لعاب داده است ،دعای خیر مادر و پدر است. من بچه طلاق هستم و همیشه در همه جای زندگی‌ام دعای خیر مادرم نصیبم شده، اینجا برای اولین بار است می گویم، اگر دعا و حمایت های پدر و مادرم نبود، بالاتر از آن چیزی که فکر کنید، همه می گفتند: «اگر من معتاد نشوم، خیلی ها را معتاد می کنم.» اما این اتفاق خدا را شکر رخ نداد فقط به خاطر دعای خیر پدر و مادرم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، افشاری از با اشاره به ایفای نقش خود در سریال «پایتخت5» و بازخورد مثبتش از مردم گفت: در پایتخت من تنها نبودم و خیلی از دیگر بازیگران ما نیز دیده شدند، خوشبختانه پایتخت دیده شد و مردم آن را دوست داشتند، بهتاش فریبا یک اتفاق است، و همیشه از خدا خواستم بهترین ها را نصیبم کند.

وی ادامه داد: من چند سال پیش به عنوان جوان برتر ایران در تئاتر معرفی شدم، یک روز در قهوه خانه با دوستم بودم که احمد مهرانفر با من تماس گرفت و پیشنهاد همکاری داد، اول کمی برای آنها کلاس گذاشتم، اما بعدش در برف و تگرگ با موتور به دفتر «پایتخت» رفتم و کارم را شروع کرم. محسن تنابنده آن روز تا من را دید، از من خواست که لهجه مازنی را یاد بگیرم، کم کم این لهجه و نقش ها از شیرافکن در پایتخت شکل گرفت و بعد در علی البدل پررنگ شد و در پایتخت 5 به شکل جدی بازی کردم.

افشاری با اشاره به اینکه در بیست سالگی پدرش را از دست داده، گفت:پدرم مخالف بازیگری من بود، و تصورش از بازیگری و سینما همان حال و هوای دقبل از انقلاب بود، تا اینکه یکبار به تئاترم دعوتش کردم و کمی این فضا برای او تلطیف شد.

در پایان برنامه «خندوانه» امیر کربلایی زاده به اجرای استنداپ کمدی پرداخت و برنامه را به اتمام رساند.

رامبد جوان خندوانه بهرام افشاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین