کد خبر: 2194 A

همه چیز درباره مهمانی معروف «شب قبل اسکار»

یک شب قبل از اسکار سینماگران چه می‌کنند؟

یک شب قبل از اسکار سینماگران چه می‌کنند؟

امسال برای پانزدهمین بار میهمانی «شب قبل» یک روز قبل از مراسم اسکار برگزار می‌شود. این برنامه یکی از ‌مهم‌ترین میهمانی‌‌هایی است که در هفته پیش از اسکار برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: امسال برای پانزدهمین بار میهمانی «شب قبل» یک روز قبل از مراسم اسکار برگزار می‌شود. این برنامه یکی از ‌مهم‌ترین میهمانی‌‌هایی است که در هفته پیش از اسکار برگزار می‌شود. این برنامه با توجه به ستاره‌هایی که در آن حضور پیدا می‌کنند و همچنین خیریه بودن آن مورد توجه‌ترین میهمانی‌ای ‌است که در هفته پیش از اسکار برگزار می‌شود. امسال لئوناردو دی کاپریو، جورج کلونی و همسرش امل علم‌الدین، دنزل واشنگتن و همسرش پائولتا واشنگتن و اما استون از جمله میهمانان شاخص حاضر در این برنامه هستند.
 
اما استون
این میهمانی به میزبانی اعضای کمیته برگزاری پانزدهمین دوره شامل ایمی آدامز، دارن لی گالو، کیسی افلک، خاویر باردم، جسیکا بل و جاستین تیمبرلیک، کیت کپشاو و استیون اسپیلبرگ، تانیا هادن‌بلک و جک بلک، جسیکا چستین، تام کروز، لوسینا و مت دیمون، وایولا دیویس و جولیوس ترنون همسرش، کریس اوانز، جیک جیلنهال، بری لارسون، جانل مونائه، دو پاتل، ناتالی پورتمن، جدا پینکل اسمیت و ویل اسمیت، اوکتاویا اسپنسر، الیشیا ویکاندر، ریس ویتراسپون و ... برگزار می‌شود. به گزارش «مهر» شماری از رسانه‌ها اسپانسر این برنامه هستند که «هالیوود ریپورتر» برای چهارمین سال یکی از این رسانه‌هاست.
این مراسم هر سال یک شب پیش از برگزاری مراسم اسکار در استودیو «فاکس» برگزار می‌شود. این برنامه که برنامه‌ای خیریه است کمک‌های جمع‌آوری شده را برای حمایت از بنیاد سینما و تلویزیون جمع‌آوری می‌کند که ارائه‌دهنده خدمات اجتماعی و حمایت‌های مالی به چهره‌های کهنسال و نیازمند کمک در صنعت سرگرمی است. در مراسم سال پیش پنج میلیون و 200 هزار دلار پول جمع‌آوری شده بود.

 

 

اسکار 2017
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین