کد خبر: 2192 A

صدای بازیگر زن بر پردیس‌های خیال

صدای بازیگر زن بر پردیس‌های خیال

مستند بلند «پردیس‌های خیال» تازه‌ترین اثر هادی آفریده به اتمام رسید

ایران‌آرت: مستند بلند «پردیس‌های خیال» تازه‌ترین اثر هادی آفریده به اتمام رسید و بهناز جعفری بازیگر سینمای ایران گفتار متن این مستند را خواند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازنده‌؛ این مستند پژوهشی گسترده در جستجوی باغ ایرانی در فلات خشک ایران است و از باغ تاریخی کوروش در پاسارگارد تا دیگر باغ‌های پراکنده در کویرهای ایران را در بر می‌گیرد.

لوکیشن‌های این مستند در شهرهای کاشان، اصفهان، یزد، مهریز، ابر کوه، کرمان، شیراز، طبس و بیرجند فیلمبرداری شده و پژوهش گسترده‌ای درباره باغ ایرانی در کویرهای ایران را در بر می‌گیرد.

مستند «پردیس‌های خیال» پس از گذراندن مراحل طولانی فیلمبرداری در اغلب کویرهای مرکزی و شرقی کشور در مدت زمان 70 دقیقه تهیه شده است.

در این مستند ناصر مشهدی زاده – فریار جواهریان - ترانه یلدا - ثریا بیرشک و بهرام صدری از باغ شناسان و پژوهشگران به نام ایرانی حضور دارند.

محقق، طراح و کارگردان : هادی آفریده – گوینده : بهناز جعفری - فیلمبردار : رضا تیموری - تدوین : بابک بهرام بیگی – عکاس و دستیار کارگردان: روشنک اهرابی - صدابردار : احمد رضا طائی – صداگذار : مهرشاد ملکوتی - دستیار فیلمبردار : سهیل صباحی - مدیران تولید : اعظم صادقی منفرد - وحید مدرس زاده –حامد بقاییان – حسین ظرافت - علیرضا بیاتی – احمد صابری – حمل و نقل : حسین سلطانلو – محصول شبکه مستند – تهیه‌کننده:هادی آفریده.

 

فیلم پردیس های خیال بهناز جعفری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین