کد خبر: 21832 A

ساخت نسخه فرعی "بازی تاج و تاخت"

ساخت نسخه فرعی "بازی تاج و تاخت"

فیلمنامه پیش درآمد سریال "بازی تاج و تخت" توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم "کینگزمن: محفل طلایی" نوشته شده است.

ایران آرت: سرانجام ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) اولین نسخه فرعی و پیش درآمد سریال "بازی تاج و تخت" آغاز شده است. شبکه HBO ضمن تایید این خبر اطلاعاتی را از خلاصه داستان و اتفاقاتی که قرار است در این سریال مشاهده کنیم، منتشر کرده است. 

به گزارش زومجی، ماه اردیبهشت سال گذشته، شبکه HBO از برنامه خود برای ساخت چهار سریال فرعی براساس سریال Game of Thrones خبر داد؛ اما چند روز بعد جرج آر. آر. مارتینساخت پنجمین سریال فرعی این مجموعه را نیز تایید کرد و حتی گفته می‌شود ممکن است سریال‌های فرعی بیشتری نیز وجود داشته باشد.

حال شبکه HBO از انتخاب فیلمنامه یکی از این ۵ سریال خبر داده که فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم "کینگزمن: محفل طلایی" نوشته شده است. جرج آر. آر. مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی از داستان و اتفاقات سریال پیش درآمد Game of Thrones منتشر کرده، اتفاقات این سریال بدون نام و عنوان هزاران سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones جریان دارد. طبق تاریخچه سریال، اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است.

در بخشی از خلاصه داستان سریال پیش درآمد بازی تاج و تحت آمده است: از اسرار وحشتناک تاریخ وستروس تا منشا حقیقی واکرهای سفید، از اسرار شرق تا افسانه استارک‌ها، تنها یک چیز برای اطمینان وجود دارد و آن، این است که این داستانی که ما فکر می‌کنیم در مورد آن می‌دانیم، نیست.

EW در ادامه یادآوری می‌کند که دوران طلایی عصر قهرمانان حدود ۱۰ هزار سال قبل از اتفاقات کنونی سریال Game of Thrones رخ داده است. برخی از شخصیت‌هایی که ممکن است طبق جدول زمانی اتفاقات سریال شاهد حضور آن‌ها در این سریال باشیم، عبارتند از: برندون معمار که خاندان استارک را تاسیس کرد و لن زیرک (Lann the Clever) که خاندان لنیستر را به‌وجود آورد. به طور مشخص بران وظیفه ساخت دیوار مشهور وستروس را بر عهده داشته است تا دنیای وستروس را از حمله واکرها در امان نگه دارد. بنابراین در این سریال می‌توانیم انتظار پرداخته شدن به تاریخچه ساخت دیوار را نیز داشته باشیم. 

همچنین به یاد داشته باشید که شبکه HBO تنها سفارش ساخت قسمت آزمایشی سریال پیش درآمد Game of Thrones را داده است و این موضوع به معنای ساخت یک سریال کامل نیست و پس از ساخت این قسمت و پخش آن برای مسئولین این شبکه، دستور ساخت فصل اول این سریال صادر خواهد شد. در واقع منابع نزدیک EW به HBO اعلام کرده‌اند که این شبکه هنوز ۴ سریال دیگر را نیز در نظر دارد و ساخت بقیه سریال‌ها لغو نشده است و امکان ساخت هر یک از این سریال‌ها هنوز هم وجود دارد. با این حال، با توجه به اینکه فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، نباید انتظار انتشار سریال پیش درآمد این مجموعه را در تاریخی زودتر از سال ۲۰۲۰ داشته باشیم.

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین