کد خبر: 21803 A

شایعه ساخته شدن فصل جدید سریال "فرندز"

شایعه ساخته شدن فصل جدید سریال "فرندز"

یکی از سازندگان سریال محبوب "فرندز" به شایعه ساخته شدن فصل جدید این سریال واکنش نشان داد.

ایران آرت: هر چه در ذهنتان درباره دور هم جمع شدن مجدد Friends داشتید، اشتباه است. دیوید کرین  یکی از سازندگان سریال محبوب Friends، به Wednesday گفت که ادامه یافتن کمدی موقعیت دوست داشتنی فرندز هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد اما خبر خوب اینکه راس و ریچل هنوز با هم هستند.

به گزارش سینماگیمفا، کرین و همکارش، جفری کلاریک در جلسه سازندگان کمدی Emmy Series حضور داشتند، جایی که صحبت از ساخت فصل‌های دیگری از این سریال شد. کرین در اینباره گفت هر چقدر هم طرفداران خواهان ادامه سریال فرندز باشند، این اتفاق نخواهد افتاد.

او گفت: هیچوقت این اتفاق نمی‌افتد، هیچوقت. ما این سریال را ساختیم و تمامش کردیم. به همین خاطر دیگر بیشتر از این نخواهید دید چون پایان شادی داشت.

خوشبختانه این جلسه در تئاتر لندمارک در لس‌آنجلس برگزار شد و ریچل بلوم (Rachel Bloom) ستاره‌ی سریال Crazy Ex-Girlfriend از کرین چند سوال در اینباره پرسید.

بلوم: به نظر شما، راس و ریچل چکار می‌کنند؟ آیا هنوز با هم هستند؟ این رابطه پایدار است؟

کرین: بله، قطعا همین طور هست.‌ آن‌ها خیلی سختی کشیدند، ۱۰ سال زمان زیادی است.

بلوم: چندلر و مونیکا چطور؟

کرین: آن‌ها هم خوب هستند.

بلوم (به شوخی): به نظر شما بچه راس و ریچل کدام مدرسه می‌رود؟ (کرین گفت که این می‌تواند اساس سریال جدید باشد، چیزی که او علاقه‌ای به ساختن آن ندارد.)

کرین: ما می‌خواهیم پخش آزمایشی داشته باشیم و این کار را نمی‌کنیم.

آلینا براش (Alina Brosh) سازنده Crazy Ex-Girlfriend و دن گور (Dan Goor) سازنده سریال Brooklyn Nine-Nine نیز در این جلسه حضور داشتند. گور پیشنهاد داد که بچه راس و ریچل به مدرسه SUNY Stony Brook در نیویورک برود.

مک‌کنا نیز به فرندز علاقه دارد. او درباره این پخش آزمایشی سریال وقتی هنوز ۶۰۱ نامیده می‌شد، داستانی گفت. او مشاور سریالی که جنیفر انیستون قبل از فرندز در آن بازی می‌کرد بود، سریال کمدی موقعیت کوتاهی به نام Muddling Through.

مک‌کنا برای ضبط Muddling Through با دوستی رفته بوده که از او درباره انیستون می‌پرسد: این زن کیه؟ موهاش فوق‌العاده است.

فرندز سریال فرندز جفری کلاریک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین