کد خبر: 21795 A

هانا موری پایان فصل هشتم سریال "گیم آف ترونز" را لو داد

هانا موری پایان فصل هشتم سریال "گیم آف ترونز" را لو داد

هانا موری از پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones می‌گوید

ایران آرت: هانا موری، بازیگر نقش گیلی در سریال Game of Thrones، در مصاحبه جدید خود در مورد پایان فصل هشتم این سریال صحبت کرده است.

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در جریان است و با این حال، اطلاعات بسیار کمی از آن فاش شده است. با اینکه می‌دانیم در فصل هشتم این سریال قرار است شاهد نبردهای بسیار بزرگ و سرنوشت‌سازی در دنیای وستروس باشیم؛ اما بسیاری می‌خواهند بدانند که در پایان فصل هشتم چه اتفاقی برای شخصیت‌های محبوب آن‌ها رخ خواهد داد. 

به گزارش زومجی، حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هانا موری، بازیگر نقش گیلی، در مصاحبه جدید خود در مورد انتظاری که می‌توان از پایان فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت داشت، صحبت کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت WinterisComing، او گفت که پایان سریال غیر منتظره است و نباید منتظر یک پایان خوش در پایان سریال باشیم. موری گفت: من می‌دانستم که باید منتظر یک پایان غیر منتظره باشیم. من هرچیزی را که خیلی واضح احساس می‌کردم، می‌دانستم که نمی‌تواند چنین اتفاقی رخ دهد. بنابراین در مورد چیزهای خاصی که احساس می‌کردم می‌گفتم که خب، این نمی‌تواند درست باشد؛ اما نمی‌دانم که چه اتفاقی در ادامه رخ می‌دهد. پایان سریال مثل پایان یک سریال فری تیل نیست و بنابراین پایان سریال به هیچ وجه معنای پایان خوشی نخواهد داد. 

این در حالی است که امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین نیز اخیرا خبر از پایان فیلمبرداری صحنه‌های او در فصل هشتم سریال Game of Thrones داده که او گفته است در مورد آن احساس چندان خوبی ندارد. با این حال، رابطه گیلی و سم تارلی، یکی از رابطه‌های پایدار و طبیعی این سریال در طول هفت فصل گذشته بوده است که بسیاری دوست دارند پایان خوب و خوشی برای این زوج وجود داشته باشد. با این حال، صحبت موری در مورد پایان غیر منتظره سریال را می‌توان جالب‌ترین بخش مصاحبه او دانست که در حال حاضر بسیاری از طرفداران، نظریه‌های مختلف و بسیاری را در مورد پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones مطرح کرده‌اند.

فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.

 

گیم آف ترونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین