کد خبر: 21635 A

ورزشکار جنجالی سوژه فیلم کارگردان معروف و همسرش

ورزشکار جنجالی سوژه فیلم کارگردان معروف و همسرش

جک جانسون اولین قهرمان مشت زن سنگین وزن سیاهپوست سوژه فیلمی به تهیه کنندگی ریدلی اسکات و همسرش شد.

ایران آرت: جک جانسون اولین قهرمان مشت زن سنگین وزن سیاهپوست که به دلیل ارتباط های غیراخلاقی محکوم شده بود و اخیرا توسط دونالد ترامپ مورد عفو قرار گرفت این روزها به یک سوژه باارزش سینمایی در آمریکا مبدل شده است. 

به گزارش مهر، رینالدو مارکوس گرین که فیلم «هیولاها و انسان ها» را در جشنواره ساندنس نویسندگی و کارگردانی کرد قرار است فیلم «ضربه بزرگ» را براساس فیلمنامه ای از اورن ماورمن که اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته جو لندسدال است، بسازد. ریدلی اسکات و همسرش جیانیکا اسکات تهیه این فیلم را در کمپانی شخصی خود به نام اسکات فری بر عهده خواهند گرفت.

این خبر چندی پس از آن که سیلوستر استالونه شرکت فیلمسازی بالبوا را با طرح ساخت یک فیلم تولید مشترک با کمپانی MGM براساس زندگی جانسون راه اندازی کرد، منتشر شده است. گفته می شود داستان فیلم استالون که درباره جانسون است به صورت مختصر در فیلم «امید سفید بزرگ» محصول ۱۹۷۰ ساخته مارتین ریت به تصویر کشیده شده است.

ریدلی اسکات کارگردان نامدار سینما که در مقام تهیه کنندگی فیلم «ضربه بزرگ» قرار دارد از قصه فیلم به عنوان یک داستان شگفت انگیز یاد کرد. داستان فیلم «ضربه بزرگ» در سال۱۹۰۰ و در زمان طوفان گالوستون در شهر تگزاس و در اوج دوران تبعیض نژادی می گذرد.

دونالد ترامپ ریدلی اسکات جک جانسون رینالدو مارکوس گرین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین