کد خبر: 21625 A

افشاگری سه بازیگر زن درباره تجاوز جنسی

افشاگری سه بازیگر زن درباره تجاوز جنسی

سه اتهام آزار جنسی جدید علیه واینستین مطرح شد.

ایران آرت: به دنبال شکایت جمعی سه زن، اتهامات جدیدی در رابطه با حمله و آزار جنسی علیه هاروی واینستین در دادگاه نیویورک مطرح شده است. در این دادخواهی سنخی که دیروز علیه واینستین تسلیم دادگاه شده، یک زن، ملیسا تامپسن، چهره بانفوذ رسانه‌های امریکا را به آزار جنسی حین فعالیت کاری و سپس تجاوز در اتاق هتلی در نیویورک متهم کرده است.

به گزارش آی سینما، واینستین هفته گذشته بعد از ماه‌ها انکار آزار جنسی و اتهاماتی که بیش از هشتاد زن علیه او مطرح کرده‌اند، بالاخره خودش را تسلیم کرد و دستبندزده توسط پلیس نیویورک تحویل مقامات قضایی شد.

به نوشته گاردین در شکایت دوم، کیتلین دولانی بازیگر واینستین را به آزار جنسی در جریان برگزاری جشنواره کن 1996 متهم کرده است و سومین زن که بازیگری به نام لاریسا گومز است گفته سال 2000، واینستین در هتلی در تورنتو به او حمله‌ور شده است.

واینستین پیشاپیش در یک شکایت جمعی دیگر که توسط شش زن در کالیفرنیا تسلیم دادگاه شده، متهم شمرده می‌شود. در شکایت‌نامه اخیر، واینستین متهم است که از دفاتر مدیریتی‌اش در دو کمپانی فیلمسازی میراماکس و واینستین کمپانی و همچنین هتل‌ها به منظور سوءاستفاده و آزار جنسی از زنان پیرامونش استفاده کرده است.

در بخشی از شکایت اخیر آمده که صدها زن خودشان را همراه واینستین در چنین مکان‌هایی یافته‌اند، جاهایی‌که او گیرشان انداخته و به اشکال مختلف تلاش کرده رابطه جنسی ناخواسته با آنها برقرار کند.

این دادخواهی می‌افزاید قربانیانش همواره با خطر «تهدید و ورود به لیست سیاه» از سوی واینستین و کمپانی‌هایش روبرو بوده‌اند، خصوصا اگر از رابطه جنسی ناخواسته پرهیز می‌کردند یا نسبت به رفتار او گله‌مند می‌شدند.

هاروی واینستین آزار جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین