کد خبر: 21548 A

سه چهره جنجالی در یک فیلم گرد هم می‌آیند

سه چهره جنجالی در یک فیلم گرد هم می‌آیند

مستندساز برنده اسکار در حال تولید پروژه‌ای مخفیانه درباره رئیس‌جمهوری پرحاشیه آمریکا و مجری جنجالی تلویزیون است.

ایران آرت: مایکل مور که با مستندهای جنجالی «فارنهایت 911» و «بولینگ برای کلمباین» شناخته می‌شود، از جزئیات فیلم تازه خود دربارهدونالد ترامپ و روزان بار خبر داد. او ویدئویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد اواخر دهه 1990 همراه ترامپ به برنامه بار رفته و کنار رئیس‌جمهوری فعلی ایالات متحده نشسته است. مور در آن زمان مستند «راجر و من» را درباره شرکت جنرال موتورز ساخته بود.

به گزارش همشهری آنلاین، وقتی راجر اسمیت، مدیر عامل جنرال موتورز تصمیم به تعطیلی شرکت‌های خود در فیلنت ایالت میشیگان گرفت و زندگی هزاران نفر را به مخاطره انداخت، مور فیلمی درباره این فاجعه اقتصادی ساخت. بار در برنامه خود مور را اینگونه با ترامپ معرفی کرد: مخالف فلسفی مدیران جنرال موتورز. ترامپ هم که آن زمان یک تاجر سرشناس بود، به شدت از مستند «راجر و من» مور خوب گفت و اعتراف کرد که حسابی از فیلم خوشش آمده است.

حالا این سه نفر قرار است پس از سال‌ها کنار هم قرار بگیرند و موضوع یک فیلم جنجالی بشوند. ترامپ امروز رئیس‌جمهوری آمریکاست و بار هم پس از سال‌ها اجرای برنامه‌ای محبوب و پربیننده، به دلیل گذاشتن یک متن نژادپرستانه در فضای مجازی جایگاه و شغل خود را در تلویزیون آمریکا از دست داده است. با اینکه بار و مور سال 2016 در پویش کاهش نفرت علیه ترامپ همکاری کرده بودند اما پس از آن به دشمنان خونی هم تبدیل شدند.

مستندساز برنده جایزه‌های اسکار و نخل طلا پیش از این نفرت خود را به شکل‌های مختلف نسبت به ترامپ آشکار کرده و این تازه‌ترین تجربه او در عرصه سینماست. بار هم در ماه‌های اخیر طرفدار رئیس‌جمهوری جنجالی آمریکا بوده و در عوض حمایت او را هم داشته است.

دونالد ترامپ مایکل مور رزان رزان بار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین