کد خبر: 21514 A

سورپرایز تام کروز برای علاقه‌مندان سینما

سورپرایز تام کروز برای علاقه‌مندان سینما

تام کروز با انتشار عکسی از فیلم "تاپ گان ۲" در صفحه توییترش از آغاز رسمی فیلم‌برداری دومین قسمت این فیلم خبر داد.

ایران آرت: تولید قسمت دوم فیلم «تاپ گان» (Top Gun) رسما آغاز شد. در این قسمت نیز مانند قبل تام کروز در نقش هوانوردی به نام  ماوریک، با چالش‌های جدید در زمین و آسمان دست و پنجه نرم می‌کند. فیلم جدید باز هم حول محور این شخصیت و مانورهای نیروی هوایی ایالات متحده می‌چرخد.

به گزارش فیلم نت، تام کروز روز گذشته با انتشار عکسی از فیلم «تاپ گان ۲» در صفحه تویتر خود، از آغاز رسمی فیلم‌برداری با هدایت جوزف کاسینسکی در مقام کارگردان خبر داد. بازیگر مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیر ممکن»  که به انجام کارهای سخت و آکروباتیک در زمین و هوا عادت و علاقه دارد، حدود یک سال پیش اعلام کرده بود که برای بازی در دومین قسمت این فیلم به نام «تاپ گان: ماوریک» قرار داد بسته و فیلم‌نامه در حال نوشته شدن است و در پست روز گذشته طرفدارانش در سراسر دنیا را در جریان آخرین خبر از این فیلم قرار داد.

«تاپ گان» نخستین بار در سال ۱۹۸۶ به کارگردانی تونی اسکات در سینماهای جهان اکران شد و با استقبال زیاد مخاطبان، رسانه‌ها و منتقدان روبه‌رو شد. موفقیت بالای این فیلم در گیشه کمپانی پارامونت را بر آن داشت تا برای ساخت قسمت دوم این فیلم اقدام کند اما مرگ تونی اسکات در سال ۲۰۱۲ باعث شد کمپانی سازنده به فکر کارگردان جدیدی باشد که در نهایت با کاسینسکی به توافق رسیدند. جری بروکمیر که تهیه‌کنندگی قسمت اول را برعهده اشت در این قسمت نیز به همراهی یک تیم در این سمت همکاری دارد.

فیلم «تاپ گان» در مراسم اسکار همان سال موفق به کسب جایزه بهترین موسیقی متن شد و علاوه بر موفقیت در گیشه، حدود بیست سال بعد از اکران در لیست کتابخانه کنگره ایالات متحده به عنوان یک اثر ملی ثبت شد.

«تاپ گان ۲» یا «تاپ گان: ماوریک» قرار است در ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۹۸) اکران عمومی خود را آغاز کند.

تام کروز ماموریت غیر ممکن 6 تاپ گان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین