کد خبر: 2141 A

فیلم کارگردان و بازیگر شبکه جم در سینماها/ مثلث امین حیایی، اوتادی، قریشی به علاوه رابعه اسکویی در اکران نوروز

فیلم کارگردان و بازیگر شبکه جم در سینماها/ مثلث امین حیایی، اوتادی، قریشی به علاوه رابعه اسکویی در اکران نوروز

فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی که این روزها به شبکه جم پیوسته است به روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

ایران آرت  : این فیلم داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد.

حضور امین حیایی، لیلا اوتادی، سحر قریشی، مجید صالحی، محمد رضا شریفی نیا، برزو ارجمند، حسین محب اهری فروش این فیلم را امیدوار کننده کرده است اما نمی توان از نام رابعه اسکویی به سادگی گذشت که بعد ار چندین نقش آفرینی در شبکه جم بیش از همیشه مورد توجه است. 

در همین حال باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مسعود ردایی به بررسی چرخه اکران عید نوروز و پیش‌بینی استقبال مخاطب از «سه‌ بیگانه» پرداخت.

«سه بیگانه» یکی از فیلم‌هایی است که در عید نوروز به سینماها می‌آید و پیش‌بینی می‌شود در کنار دیگر آثار به گیشه‌ها رونق ببخشند. 

تهیه‌کنندگی این فیلم که ژانر کمدی دارد، بر عهده مسعود ردایی است که به برخی از سوالات ما راجع به اکران این اثر جواب داده است.

آقای ردایی؛ حرف اصلی «سه بیگانه» چیست؟

حرف اصلی فیلم، نشان دادن برخی اعمال، رفتارها، برداشت‌ها وعملکرد غیرمنطقی متداول درجامعه با زبان طنز و نفی آنهاست. 

این فیلم، کمدی موقعیت است یا دیالوگ محور و پس از ساخت تا چه حد به ایده‌آل ذهنی شما نزدیک شد؟

بیشتر کمدی موقعیت است اما گاهی تلفیقی از این دوست. از ابتدا و بعد از مطالعه فیلمنامه و چندین بار بازنویسی به ساخت آن علاقه‌مند شدم. بدیهی است در بازنویسی به ایده‌آل‌های تهیه‌کننده و کارگردان نزدیک‌ترمی‌شود. این روند درساخت نیز تداوم داشت. 

 

فیلم سه بیگانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین