کد خبر: 21356 A

افشاگری درباره مسببین ممنوعیت ناصر ملک‌مطیعی

افشاگری درباره مسببین ممنوعیت ناصر ملک‌مطیعی

دو فیلم دیدار و آدم‌برفى که از سال ٧٣ توقیف بودند، رفع توقیف شدند و حمله به سینماها شروع شد! ده‌نمکى سردسته بود!

ایران آرت: پس از درگذشت ناصر ملک‌مطیعی، مسعو ده‌نمکی کارگردان فیلم "اخراجی‌ها" با انتشار پستی به محسن مخملباف حمله کرد و او را مسبب ممنوع‌الکاری ملک‌مطیعی دانست ولی حالا عطاءالله هاشمی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در این مورد دست به افشاگری زده و ده‌نمکی را سردسته مخالفان اکران فیلم‌های توقیفی دانسته است!

پست مسعود ده‌نمکی را ببینید.

1684932_746

شرق نوشت: مهاجرانی در چند رشته توییت به بحث‌های ایجادشده درباره چرایی بازنگشتن ملک‌مطیعی به سینما واکنش نشان داده و درباره تلاش‌های خود در دورانی که وزیر ارشاد بوده، توضیح داده است: «شهریور ٧٦ که به وزارت ارشاد رفتم، سیف‌الله داد را که رئیس خانه سینما بود، به‌عنوان معاون سینمائى انتخاب کردم.

نشانه‌اى بود که اهل سینما براى خود تصمیم خواهند گرفت. دو فیلم دیدار و آدم‌برفى که از سال ٧٣ توقیف بودند، رفع توقیف شدند و حمله به سینماها شروع شد! ده‌نمکى سردسته بود!

فضاى غوغا در طول دوران مسئولیتم در ارشاد آرام نگرفت! در‌باره وثوقى و ملک‌مطیعى و فردین با سیف‌الله داد صحبت کردم. آیا می‌توان راهى براى بازگشت آنان فراهم کرد؟ مثل ایرج قادرى که زمان لاریجانى به سینما بازگشت یا ایرج راد.

براى من وثوقى و فردین و ملک‌مطیعى اهمیت بیشترى داشتند. قرار بود اگر ضرورت داشت دیدار هم داشته باشیم. ملک‌مطیعى با مردانگى و مروت به سیف‌الله داد گفته بود: «من که نمى‌توانم به شما کمک کنم، انصاف نیست که بارى بر دوشتان بگذارم».

محسن مخملباف مسعود ده نمکی ناصر ملک مطیعی عطاالله مهاجرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین