کد خبر: 21316 A

ستاره سینما بالاخره ازدواج کرد / عکس

ستاره سینما بالاخره ازدواج کرد / عکس

او زمانی محبوب قلب همه خانم‌های مجرد بود، ولی همیشه از ازدواج طفره می‌رفت. تا اینکه بلاخره در سن ۵۷ سالگی این طلسم را شکست.

ایران آرت: هیو گرانت هنرپیشه معروف هالیوود پنجشنبه شب در چلسی لندن با آنا ابرستین تهیه‌کننده‌ی سوئدی ازدواج کرد.

به گزارش رکنا، این زوج از ۶ سال قبل با هم بودند و ۳ فرزند دارند. گرنت ۵۷ ساله در هالیوود به عدم تمایل و حتی ترسش از ازدواج معروف بود. او در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه‌ای گفته بود: من زیاد به ازدواج اعتقاد ندارم. در طول عمرم ازدواج‌های موفق بسیار کمی دیده‌ام. به نظرم ازدواج بیشتر راهی به سمت بدبختی ابدی است.

یکی از دوستان نزدیک گرنت می‌گوید: این روزی است که هیچ یک از دوستان هیو فکرش را نمی‌کردند. او بلاخره تبدیل به مرد خانواده شد.

Hugh-Grant-finally-marries-at-57-701x438

علاوه بر شرکت سه فرزند گرنت در مراسم عروسی آنچه توجه همه را برانگیخت حلقه ازدواج عجیب و غیرعادی او بود. در حالیکه عروس یک حلقه ساده طلایی داشت، داماد با دست کردن این حلقه عجیب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. همچنین آنا ابرستین در مراسم عروسی خود با نپوشیدن لباس عروس جلب توجه کرد.

هیو گرنت بازیگر فیلم‌های محبوبی مانند چهار عروسی و یک تشییع جنازه، ماه تلخ، باقیمانده روز و قطار نیمه شب به ونیز قبل از این ازدواج دو رابطه طولانی مدت دیگر را تجربه کرده، ولی هر دوی آن‌ها به جدایی ختم شده بود.

 

ازدواج هیو گرانت آنا ابرستین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین