کد خبر: 2130 A

جشنواره هیلاجی‌ها شروع به کار کرد

جشنواره هیلاجی‌ها شروع به کار کرد

سومین جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج، امروز پنجم اسفندماه در پردیس سینمایی کورش آغاز به کار کرد.

ایران‌آرت: سومین جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج، امروز پنجم اسفندماه در پردیس سینمایی کورش آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران‌آرت، به نقل از روابط عمومی مدرسه فیلمسازی هیلاج، سومین جشنواره فیلم و تاتر هیلاج در آستانه‌ی بیست و چهارمین سال فعالیت شرکت و مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی هیلاج در تاریخ پنجم و ششم اسفند ماه 1395 در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شود. رویکرد این جشنواره، پذیرش آثاری است که توسط فارغ التحصیلان مدرسه هیلاج تولید شده یا یکی از عوامل، از هنرجویان این مدرسه باشد. همه‌ آثار شرکت ­کننده در همه بخش‌ها داوری خواهند شد و در نتیجه برگزیدگان فقط از میان فارغ التحصیلان هیلاج نخواهند بود. هدف این دوره از جشنواره نمایش و حمایت از آثار برگزیده سینمای کوتاه مستقل و امکان اجرای عمومی برای گروه‌های برتر تاتر است.

از سوی دیگر سومین جشنواره فیلم و تاتر هیلاج از هیاتی پنج نفره به ریاست «محمودرضا رحیمی» برای داوری بخش تاتر دعوت کرد. اعضای این هیات نیز عبارتند از: «محمودرضا رحیمی»، «همایون ارشادی»، «سیامک احصایی»، «محمد مساوات» و «مرتضی اسماعیل‌کاشی».

جشنواره فیلم و تاتر هیلاج همچنین از هیاتی 4 نفره به ریاست «محمود کلاری» برای داوری بخش فیلم دعوت کرد. اعضای این هیات: «رضا بهبودی»، «بهنام بهزادی»، «سعید عقیقی» و «محمود کلاری» هستند.

هیات داوری آثار هنرمندان را مورد بررسی قرار داده و در هر بخش سه الی پنج کاندید اصلی را اعلام خواهد کرد و به برگزیده هر رشته تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

 

 

مدرسه هیلاج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین