کد خبر: 21201 A

۱۵۰ میلیون دلار برای گران‌ترین پروژه سینمایی نتفلیکس

۱۵۰ میلیون دلار برای گران‌ترین پروژه سینمایی نتفلیکس

مدیران نتفلیکس برای ساختن پروژه‌ای به نام "شش زیرزمین" رقمی در حدود 150 میلیون دلار کنار گذاشته‌اند.

ایران آرت: شبکه نتفلیکس در تدارک تولید فیلم ۱۵۰ میلیون دلاری «شش زیرزمین» به کارگردانی مایکل بی و بازی رایان رینولدز است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، پرهزینه‌ترین پروژه سینمایی نتفلیکس تا پیش از این «درخشان» به کارگردانی دیوید آیر و بازی ویل اسمیت با 90 میلیون دلار (بدون هزینه‌های بازاریابی) بود که با وجود نقدهای منفی منتقدان، در سه روز بیش از 11 میلیون نفر بیننده داشت. آیر و اسمیت پیش از این در فیلم موفق «جوخه خودکشی» همکاری کرده بودند که با 750 میلیون دلار جزو پرفروش‌ترین‌های سال 2016 بود.

حالا خبر می‌رسد مدیران نتفلیکس سر کیسه را شل کرده و برای ساختن پروژه‌ای به نام «شش زیرزمین» رقمی در حدود 150 میلیون دلار کنار گذاشته‌اند. مایکل بی که فیلم‌های بسیار موفق «تبدیل‌شوندگان» را در کارنامه دارد، روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و رینولدز با سابقه بازی در دو فیلم ابرقهرمانی و پرفروش «ددپول» گزینه بازی در نقش اصلی است. فیلمنامه را هم پل ورنیک و رت ریس (نویسندگان «ددپول») می‌نویسند.

«شش زیرزمین» که تا امروز گران‌ترین و پرهزینه‌ترین پروژه نتفلیکس است، داستان شش مرد میلیارد را روایت می‌کند. آنها برای اینکه از شر پسران بد رها شوند، خود را به مردن می‌زنند تا این ماموریت خطرناک را در کمال آرامش پیش ببرند.

نتفیلکس پیش‌تر در تولید یا خریدن حق پخش پروژه‌های نه‌چندان پرهزینه «اوکجا»، «خاموش» و «داستان‌های مه‌یروویتس» مشارکت کرده و قرار است سرمایه‌گذار تولید دنباله فیلم موفق «درخشان» باشد.

رایان رینولدز نتفلیکس شش زیرزمین مایکل بی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین