کد خبر: 21180 A

افشاگری جنسی بازیگر زن علیه سینماگر معروف

افشاگری جنسی بازیگر زن علیه سینماگر معروف

بازیگر زن گفت: عجیب بود. من و او در اتاق تنها بودیم. خیلی ناگهانی بود. نمی‌توانستم هضم کنم چه خبر است. غافلگیر شده بودم.

ایران آرت: گویینت پالترو در جدیدترین مصاحبه‌ای که با یک شبکه رادیویی انجام داده، جزییات بیش‌تری را در رابطه با پرونده اتهامات رسوایی‌آمیز هاروی واینستین و آزار جنسی توسط او را فاش کرده است. پالترو که آن زمان چهره معروفی نبود اما دوست برد پیت بود تعریف کرد پیش از افتتاحیه نمایش «هملت» در تئاتر برادوی، ستاره هالیوود با واینستین گلاویز می‌شود و تهدید می‌کند در صورت آزار و اذیت دوباره او را بکشد.

به گزارش آی‌سینما به نقل از گاردین، پالترو در مصاحبه اخیرش در اشاره پیشنهاد بی‌شرمانه واینستین گفت: «ما یک برخورد در اتاق هتلی داشتیم، جایی‌که او سعی کرد با من لاس بزند.» تهیه‌کننده بدنام هالیوود از پالترو خواسته بود ماساژش بدهد.

پالترو اضافه کرد: «عجیب بود. من و او در اتاق تنها بودیم. خیلی ناگهانی بود. نمی‌توانستم هضم کنم چه خبر است. غافلگیر شده بودم.»

پالترو۲۲ ساله بود که از سوی واینستین برای بازی در فیلم «اما» انتخاب شد و ماجرا را برای دوست آن زمانش برد پیت تعریف کرد.

پالترو توضیح داد که جریان تعرض واینستین را بلافاصله برای برد پیت شرح داده بود: «کل‌ ماجرا حسابی منقلبم کرده بود. افتتاحیه «هملت» در برادوی بود. هاروی هم آنجا بود، برد پیت طوری که انگار باهاش دست به یقه شود با شور و هیجان تهدیدش کرد: «اگر یک‌بار دیگر کاری کنی احساس معذب بودن بهش دست بدهد، خودم می‌کشمت.» یا یک همچون چیزی. خیلی جذاب بود. او از شهرت و قدرتش مایه گذاشت تا از منی که آن زمان نه قدرت داشتم نه شهرت، محافظت کند.»

پالترو اولین بار چند ماه پیش در مقاله نشریه نیویورک تایمز اتهاماتی را علیه واینستین مطرح کرد. به گفته پالترو، همان زمان تهیه‌کننده معروف به او زنگ زده بود و تهدیدش کرده بود درباره آن پیشامد چیزی به کسی نگوید. پالترو توصیح داد: «مدتی طولانی سرم داد و بیداد کرد.  خیلی وحشیانه بود.»

طی چند ماه گذشته، بیش از ۶۰ زن چهره بانفوذ هالیوود را به انواع و اقسام آزار جنسی متهم کرده‌اند. با وجود این‌که واینستین ۶۶ ساله از همان ابتدا منکر همه اتهامات شده اما خبر رسیده دادستان‌های فدرال پرونده رسیدگی به اتهامات او را رسما به جریان انداخته‌اند.

برد پیت هاروی واینستین گوینت پالترو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین