کد خبر: 21140 A

وضعیت جسمی ناصر ملک‌مطیعی در بیمارستان / خبرهای ناراحت کننده از سوی امیر علی ملک مطیعی

وضعیت جسمی ناصر ملک‌مطیعی در بیمارستان / خبرهای ناراحت کننده از سوی امیر علی ملک مطیعی

امیرعلی ملک مطیعی درباره روند درمان پدرش توضیحاتی را ارائه داد.

ایران آرت: امیرعلی ملک مطیعی فرزند ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینما درباره وضعیت حال حاضر پدرش که این روزها به دلیل مشکل تنفسی در بیمارستان آتیه بستری شده به بانی فیلم گفت: «خوشبختانه در حال حاضر مشکل کلیه پدر که باعث تورم پا شده بود به طور کامل رفع شده است. در حال حاضر پدرم به دلیل مشکلات تنفسی باید به تشخیص پزشکان چند روزی را در بیمارستان آتیه تحت نظر باشند. البته این احتمال نیز وجود دارد که در همین هفته پدرم مرخص شود».

وی افزود: «با توجه به آلودگی هوای تهران پدر در کرج زندگی می کنند ولی با این حال باز هم هوای آلوده این منطقه نیز مقداری شرایط تنفسی را برایشان دچار مشکل کرده است».

امیرعلی ملک مطیعی با اشاره به وضعیت نامناسب روحی پدرش نیز گفت: «طبیعی است که پدر به دلیل کهولت سن دچار برخی بیماری ها شود اما مسئله ای که این روزها وی را بیشتر اذیت می کند بیکاری و دور بودن از سینماست. متأسفانه باید اعتراف کنم که پدر این روزها انگیزه اش را از دست داده و از لحاظ روحی نیز در شرایط مساعدی قرار ندارد. حضور در مقابل دوربین و بازی در سینما تمام عشق و علاقه پدرم است. وقتی او از این امکان که حق مسلمش پس از سال ها حضور در سینماست محروم باشد طبیعی است که دیگر انگیزه ای برایش نمی ماند. حال تصور کنید علاوه بر این مشکلات، رسانه ملی نیز حتی از پخش تصویر وی جلوگیری می کند».

وی در پایان درباره حضور اهالی سینما و دوستان ناصر ملک مطیعی در بیمارستان آتیه نیز گفت: «خیلی ها محبت داشتند و در طی این چند روز برای ملاقات پدر به بیمارستان آمدند. بسیاری هم در تماس تلفنی جویای احوال وی بودند. با توجه به بستری بودن پدر در بخش مراقبت های ویژه، برای ملاقات با وی تا حدودی با محدودیت روبروست، به همین خاطر از دوستان و همکاران خواهش کرده ایم که به بیمارستان نیایند».

malekmotiei-120-Copy-1024x768

ناصر ملک مطیعی
نظرات خوانندگان
  • مهتا
    پاسخ

    سلام چه خوب است قبل از فوت چه هنرمندان چه. 0000بیشتر به انان اهمیت داده شود

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین