کد خبر: 21090 A

نقش بازیگر زن در یک رسوایی اخلاقی بزرگ

نقش بازیگر زن در یک رسوایی اخلاقی بزرگ

شارلیز ترون بازیگر فیلمی درباره رسوایی اخلاقی رئیس فاکس نیوز شد.

ایران آرت: بازیگر برنده اسکار اهل آفریقای جنوبی در فیلمی درباره رئیس بدنام شبکه فاکس نیوز به نقش مگین کلی، مجری سرشناس ظاهر می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، چارلیز ترون بازیگر اصلی این پروژه فعلا بدون نام است که جی روچ روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند و چارلز رندالف فیلمنامه‌اش را می‌نویسد. رندالف پیش‌تر برای نگارش فیلمنامه «کمبود بزرگ» برنده اسکار شده است. راجر ایلز 77 ساله که سال‌ها رئیس شبکه فاکس بود، پس از حدود دو دهه ریاست در 2016 از کار برکنار شد و هنوز بازیگر نقش او در این پروژه معرفی نشده است.

کلی 47 ساله که سابقه وکالت را در کارنامه داشت، در جایگاه مشاور حقوقی وارد شبکه فاکس شد و پله‌های پیشرفت را چنان طی کرد که برنامه محبوب و پربیننده «پرونده‌های کلی» با اجرای او روانه آنتن این شبکه شد. او جزو کسانی بود که علیه ایلز به اتهام آزار و اذیت جنسی اقامه دعوا کردند و با خروج از فوکس، به شبکه رقیب یعنی NBC پیوستند. البته ایلز که اتهام‌های کلی و گرچن کارلسن را علیه خود رد کرده بود، دو سال پیش پست ریاست فاکس نیوز را از دست داد.

با توجه به درگیر بودن چهره‌هایی چون کلی، کارلسن، ایلز، روپرت مرداک و بیل اُرایلی در پرونده آزار جنسی در شبکه فاکس، به نظر می‌رسد فیلم بدون نام بر اساس این پرونده یک پروژه پربازیگر باشد. هر چند تا امروز فقط نام ترون 42 ساله نهایی و اعلام شده است. او در 2004 برای «هیولا» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برد و در 2006 برای «نورث کانتری» نامزد دریافت همین جایزه بود.

روچ چندان با ساختن فیلمنامه‌های سیاسی بیگانه نیست و سال 2012 درام «تغییر بازی» را با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2008 برای شبکه HBO ساخته بود. در آن فیلم جولین مور به نقش سارا پیلین ظاهر شده بود. او قرار است فیلمی هم بر اساس کتاب «آتش و خشم» مایکل وولف درباره کاخ سفید دوران دونالد ترامپ بسازد.

شارلیز ترون مگین کلی چارلز راندالف راجر ایلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین