کد خبر: 21083 A

مشکلات ساخت فیلم کوروش کبیر برطرف شد

مشکلات ساخت فیلم کوروش کبیر برطرف شد

فیلم "کوروش" به کارگردانی جعفری جوزانی در شهر ملایر تولید خواهد شد.

ایران آرت: مسعود جعفری جوزانی پس از مدت‌ها بالأخره فیلم "کوروش" را خواهد ساخت. این فیلم اگر به طور دقیق بر اساس روند فیلمنامه "کوروش کبیر" نوشته جوزانی ساخته شود، در مورد کودکی تا مرگ این امپراتور شهیر ایرانی خواهد بود.

به گزارش ایران آرت، فیلم "کوروش" پیش از این قرار بود با علی معلم ساخته شود که این اتفاق نیفتاد. اکنون در خبرها آمده که جوزانی قصه کوروش را در شهر ملایر خواهد ساخت.

عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر در همین رابطه به فارس گفت گفت: به زودی با تفاهم نامه‌ای که با جعفری جوزانی صورت گرفته فیلم کوروش در ملایر ساخته می‌شود.

وی افزود: تفاهم‌نامه ساخت فیلم با این کارگردان مطرح سینمای ایران که ملایری هستند، انجام شده و به‌ زودی احداث شهرک سینمایی نیز جهت ساخت این فیلم در ملایر آغاز خواهد شد. ️ساخت این کار ارزشمند ضمن اینکه نشان از فرهنگ و قدمت تاریخی این دیار دارد جایگاه شهرستان ملایر را در عرصه ملی تقویت می کند.

"فیلمنامه کوروش کبیر" به نویسندگی جعفری جوزانی در اسفند سال 1394 منتشر شد و با بازخوردهای متفاوتی همراه بود.

مسعود جعفری جوزانی کوروش کوروش کبیر
نظرات خوانندگان
  • یک وطن پرست
    پاسخ

    بعد این همه سال هنوز یک فیلم از پدر ایران کوروش بزرگ ساخته نشده!!!

  • احمدخان
    پاسخ

    آنتونی مان فیلم کوروش بزرگ را ساخت،متٵسفانه ما اندازه خارجیا هم غیرت و تعصب روی تاریخمون نداریم

  • عرفان
    پاسخ

    سلام خیلی ممنون از آقای مسعود جعفری جوزانی لطفا تمام تلاشتون رو بکنید این فیلم ساخته بشه

  • امید
    پاسخ

    سلام اقای جوزانی ممنون که این کار ارزشمند را میسازید این فیلم را با ظرافت و کامل بسازید

  • کورش
    پاسخ

    متعسفانه برخی از حضرات با تعصب و ترس از اینکه مردم ایران به باستانگرایی رو بیارن به کورش و تمام شاهان ایرانی فوش میدن و ایرانیان رو در مقابل اسلام قرار دادن ایرنی که مسلمانه و به دینش افتخار میکنه و در مورد تمدن و فرهنگ و مردمان سرزمین و نیاکانش هم حسی امیخته از غرور افتخار داره .. که اونم به جاست چراکه در یک مقایسه ساده هرکسی میفهمه ایرانیان باستان کجا بودند و ملتهای اطراف کجا ... و در مقابل ایرانی های تاریخ خوان و دوست دار تمدن کشورشون را ولی با یک تعارض در گفتمان وطن پرستی حکام رو به رو میشوند و همه به نظام بد بین میشوند و روز به روز بر این بد بینی هم افزوده میشود و دشمنان هم از این کار جمهوری اسلامی نهایت بهره را میبرند و ایرانیان خق جوی میهن پرست مسلمان را در مقابل نظام قرار میدهند و اگر برای این نقیصه فکری نشود در اینده شاهد واکنش ها شدید تر خواهیم بود .. و در این کشمکش داخلی قزاقستانی ها و ارو پاییها هم دست به کار میشوند و تاریخ را به نفع خودشون میسازند و ما هم به خاطر برخود غیر منطقی با ایران دوستی مردممون محکوم به هزینه های چند برابر برای اثبات با فرهنگ بودنمون هستیم و اگر نشود فاجعه ای خواهد شد که دودش به چشم نظام و دولت های بی خیال خواهد رفت .. لطفا چلپ کنید

  • حسین
    پاسخ

    بی صبرانه منتظر ساخت این فیلم هستیم.

  • احمد
    پاسخ

    لطفا فیلم سینمایی کوروش بزرگ راه بسازید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین