کد خبر: 21041 A

پیشنهاد جالب دختر 14 ساله به دی‌کاپریو

پیشنهاد جالب دختر 14 ساله به دی‌کاپریو

بازیگر سریال "اتفاقات ناآشنا" به دی‌کاپریو پیشنهاد کرد که در فصل سوم این سریال بازی کند.

ایران آرت: میلی بابی براون، بازیگر نوجوان سریال علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک "اتفاقات ناآشنا" ایده‌ای جذاب برای حضور افتخاری لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مطرح سینمای هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار، در فصل جدید این مجموعهٔ محبوب شبکه نتفلیکس دارد.

به گزارش زومجی، علاقمندان مجموعهٔ موفق و باکیفیت "اتفاقات ناآشنا" بی‌صبرانه منتظر اخبار مرتبط با فصل سوم هستند و مطمئناً خبر شروع مراحل فیلمبرداری فصل سوم آن‌ها را خوشحال کرده است. چندی پیش برادران دافر اعلام کردند که در حال نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال هستند؛ گرچه هنوز برنامهٔ زمان‌بندی مشخصی برای پخش فصل سوم این سریال منتشر نشده است. با این حال، برادران دافر نیز پیش‌تر بدین موضوع اشاره داشتند که سریال "اتفاقات ناآشنا" حداقل تا فصل چهارم ادامه خواهد داشت و حتی امکان ساخت فصل پنجم این سریال نیز وجود دارد.

فیلمبرداری فصل سوم این سریال علمی تخیلی، از ۳ اردیبهشت آغاز شده است. همان‌طور که می‌دانید فصل دوم سریال پتانسیل بالایی در بخش داستانی داشت و از طرفی شخصیت‌های آن هر کدام توانایی تشکیل تیمی دو و چند نفره را داشتند و از همین رو در فصل سوم باید منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی باشیم که در فصل دوم در واقع پیش‌نمایشی از آن‌ها را شاهد بوده‌ایم.

میلی بابی براون در گفتگو با خبرگزاری پرس آسوسیشن چنین گفت که بسیار علاقمند به حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فصل جدید این سریال است. گویا وی داستان را هم آماده دارد و به دی‌کاپریو پیشنهاد داده با حضور در این سریال نقش برادر چندین سال گمشدهٔ وی را ایفا کند.

میلی بابی براون چنین پیشنهادی به دی‌کاپریو داد: من داستان را از پیش آماده کرده‌ام؛ لئو، اگر می‌خواهی در مجموعهٔ "اتفاقات ناآشنا" باشی، قرارداد حاضر است.

دی‌کاپریو پس از اینکه برای بازی در فیلم "از گور برخاسته" محصول سال ۲۰۱۵، توانست اولین جایزه اسکار خود را دریافت کند، در هیچ فیلم دیگری تاکنون به ایفای نقش نپرداخته است؛ اما او قرار است به‌زودی در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود"، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر این، دی‌کاپریو قرار است نقش تئودور روزولت را در فیلم زندگینامه این شخصیت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کند که هنوز زمان ساخت و انتشار این فیلم مشخص نشده است.

لئوناردو دی کاپریو چیزهای عجیب میلی بابی براون اتفاقات ناآشنا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین