کد خبر: 20905 A

کلینت ایستوود دوباره به جلو دوربین می‌آید

کلینت ایستوود دوباره به جلو دوربین می‌آید

کلینت ایستوود در فیلم جدیدش "قاطر" که درامی جنایی است، نه تنها کارگردانی می‌کند بلکه پس از شش سال وقفه، در نقش اصلی فیلم هم ظاهر می‌شود.

ایران آرت: بردلی کوپر در حال مذاکره برای گرفتن یکی از نقش‌های اصلی فیلم جدید کلینت ایستوود با عنوان "قاطر" است.

به گزارش فارس، همکاری پیشین ایستوود و کوپر به فیلم "تک‌تیرانداز آمریکایی" بازمی‌گردد که کوپر نامزد اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی و ایستوود نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم شد. این فیلم همچنین با فروش 547 میلیون دلاری موفقیتی خیره‌کننده در گیشه داشت.

فیلم "قاطر" بر اساس داستان مجله نیویورک تایمز در سال 2014 ساخته می‌شود که روایتگر داستان واقعی "لئو شارپ" یک جابجا کننده مواد مخدر است که برای یک باند بزرگ مکزیکی کار می‌کند. چیزی که داستان این فیلم را بسیار جذاب می‌کند این است که لئو شارپ 90 سال سن دارد و برنده جایزه باغبان برتر است و همچنینی نشان افتخار کهنه‌سربازی جنگ دوم جهانی را هم داراست.

دَن فریدکین و برَدلی تامِس که تهیه‌کنندگان "تمام پول‌های دنیا" نیز بوده‌اند، تهیه‌کنندگی این فیلم را بهمراه خود ایستوود برعهده دارند.

برَدلی کوپر هم کارگردانی را با ساخت فیلم "تولد یک ستاره" برای کمپانی برادران وارنر تجربه می‌کند. او به همراه لِیدی گاگا آوازه‌خوان جنجالی و پرحاشیه هالیوود نقش‌آفرینی این فیلم را که در پنجم اکتبر اکران خواهد شد را برعهده دارند.

کلینت ایستوود بردلی کوپر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین