کد خبر: 20834 A

سی‌امین اقتباس سینمایی از آثار نویسنده مشهور

سی‌امین اقتباس سینمایی از آثار نویسنده مشهور

اقتباس سینمایی The Gingerbread Girl از استیون کینگ ساخته می‌شود.

ایران آرت: یکی دیگر از آثار استیون کینگ مورد توجه فیلمسازان قرار گرفته است و به نظر باید منتظر ساخت اقتباس سینمایی The Gingerbread Girl این نویسندهٔ معروف ژانر وحشت باشیم.

به گزارش زومجی، اقتباسی سینمایی از داستان کوتاه The Gingerbread Girl استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت، ساخته خواهد شد. این سی‌امین اقتباس از آثار استیون کینگ به شمار می‌رود و قرار است به‌صورت فیلم سینمایی بلندی روی پردهٔ سینما برود.

اقتباس سینمایی The Gingerbread Girl قرار است بر اساس داستانی کوتاه با همین عنوان که نخستین مرتبه در سال ۲۰۰۷ میلادی در مجلهٔ Esquire منتشر شد، ساخته شود. داستان کوتاه The Gingerbread Girl سپس در مجموعه داستان‌های کوتاه استیون کینگ که عنوان آن مجموعه Just After Sunset بود نیز منتشر شد.

داستان این رمان کوتاه در مورد زنی است که تنها در یکی از شهرهای ایالت نیو انگلند ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند و درگیر فقدان یکی از نزدیکانش است. این زن تمامی روابط خود را با دوستان و اقوام قطع کرده و حتی پدر و شوهر خود را نیز در دستهٔ این افراد قرار داده است و با آن‌ها هم ارتباطی ندارد؛ در ادامهٔ داستان این زن از این موضوع آگاهی می‌یابد که همسایه‌اش به احتمال زیاد به ماجرای قتل زنانی که به خانهٔ آن شخص رفت‌وآمد دارند، ارتباطی دارد.

کمپانی یو اس پروداکشن حق ساخت اقتباس سینمایی این رمان کوتاه استیون کینگ را در جشنواره فیلم کن خریداری کرد و وظیفهٔ پخش این فیلم بر عهدهٔ کمپانی برین‌استورم میدیا است. این دومین مرتبه است که اثری از استیون کینگ در جشنواره فیلم کن معرفی شده و به فروش می‌رسد؛ اثر قبلی، In the Tall Grass بود که سرویس استریم نتفلیکس حق ساخت آن را خریداری کرد که این اثر نوشتهٔ مشترک استیون کینگ و فرزندش، جوزف هیل‌استورم کینگ بود.

طبق گزارش سایت دِدلاین، در ساخت اقتباس سینمایی The Gingerbread Girl، بار دیگر استیون کینگ و کریگ آر. بکسلی، با یکدیگر همکاری خواهند داشت. فیلم The Gingerbread Girl اولین فیلمی خواهد بود که کریگ آر. بکسلی از روی آثار قدیمی استیون کینگ کارگردانی خواهد کرد.

استفن کینگ فیلم اقتباسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین