کد خبر: 2059 A

بهداد و محمدزاده برادر می‌شوند

بهداد و محمدزاده برادر می‌شوند

حامد بهداد و نوید محمدزاده دو بازیگری هستند که بیشتر با نقش‌آفرینی‌هایی پرشور و پرحرارت و در قالب کاراکترهایی با عصبیت‌های خاص و رفتارهایی مبتنی بر خشم و بازی برونگرا شناخته می‌شوند. حالا قرار است این دو بازیگر در فیلمی نقش برادر را بازی کنند.

ایران‌آرت: حامد بهداد و نوید محمدزاده دو بازیگری هستند که بیشتر با نقش‌آفرینی‌هایی پرشور و پرحرارت و در قالب کاراکترهایی با عصبیت‌های خاص و رفتارهایی مبتنی بر خشم و بازی برونگرا شناخته می‌شوند. حالا قرار است این دو بازیگر در فیلمی نقش برادر را بازی کنند.

به گزارش جام‌جم، این فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» نام دارد و کارگردان آن هم هومن سیدی است. با صدور پروانه ساخت، این فیلم اواسط بهار 96 کلید می‌خورد.

این اولین حضور بهداد در فیلمی به کارگردانی هومن سیدی است، اما محمدزاده قبلا در فیلم‌هایی از سیدی به نام خشم و هیاهو و سیزده بازی کرده بود.

حامد بهداد با فیلم سد معبر ساخته محسن قرایی در جشنواره اخیر فیلم فجر حضور داشت و بازی خوبی هم در نقش یک مامور سد معبر شهرداری ارائه داد. محمدزاده هم با دو فیلم خفگی ساخته فریدون جیرانی و بدون تاریخ بدون امضا در جشنواره فیلم فجر حضور داشت که برای این دومی، سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

 

 

حامد بهداد نوید محمدزاده فیلم مغزهای کوچک زنگ زده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین