کد خبر: 20482 A

ببینید: بازیگر زنی که از عکاس‌ها بیزار است

ببینید: بازیگر زنی که از عکاس‌ها بیزار است

کریستن بل نه تنها با پاپاراتزی‌ها مخالف است بلکه هر وقت یک عکاسی پاپاراتزی را می‌بیند، به تندی با او برخورد می‌کند.

ایران آرت: معمولاً سلبریتی‌ها در آمریکا مورد توجه عکاسان پاپاراتزی هستند و علیرغم این‌که بعضی‌ها دوست ندارند زندگی خصوصی‌شان مورد جاسوسی پاپاراتزی‌ها قرار بگیرد ولی برخی هم از این موضوع لذت می‌برند و حتی خودشان سوژه دست پاپاراتزی‌ها می‌دهند.

به گزارش ایران آرت، در میان سلبریتی‌ها بازیگری وجود دارد که نه تنها با پاپاراتزی‌ها مخالف است بلکه هر وقت یک عکاس پاپاراتزی را می‌بیند، به تندی با او برخورد می‌کند.

کریستن بل 3

کریستین بل، بازیگر 38 ساله آمریکایی به خاطر دو فرزندش از پاپاراتزی‌ها بیزار است. بازیگر آمریکایی سریال "ورونیکا مارس" دو بچه خردسال دارد که به خاطر آن‌ها حاضر است بدترین برخوردها را با عکاس‌های پاپاراتزی داشته باشد.

این بازیگر اخیراً در حین رانندگی مسیر مهد کودک فرزندش عکاسی را دید که قصد داشت از او عکاسی کند. بل ماشینش را پارک کرد و به عکاس نزدیک شد و گفت: من کریستن هستم. واقعاً فکر نمی‌کنی کار زشتی انجام می‌دهی؟ این کار تو باعث آزار خانواده من می‌شود. دیگر تکرارش نکن!

این بازیگر همان‌جا ایستاد تا عکاس مزاحم تمامی عکس‌هایی که از او و فرزندش گرفته بود را حذف کند.

کریستن بل 4

بل پیشتر هم چند بار با مزاحم‌های خودش به همین شیوه برخورد کرده بود. او به خاطر همین روحیه شجاعانه‌اش در میان سایر بازیگران زن آمریکایی محبوب است.

کریستن ان بل بیشتر به خاطر حضور در سریال "ورونیکا مارس" شناخته شده ‌است. او همچنین در تمامی ۱۲۱ قسمت سریال "دختر سخن‌چین" و همینطور در انیمیشن "یخ‌زده" هم به عنوان گوینده کاراکتر "آنا" حضور داشته است.

هالیوود پاپاراتزی کریستن بل عکاس پاپاراتزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین