کد خبر: 20477 A

پاسخ کارگردان به موضوع مست شدن جانی دپ

پاسخ کارگردان به موضوع مست شدن جانی دپ

فورمان گفت: همه ما دل‌مان می‌خواهد شایعه‌پراکنی کنیم ولی جانی دپ یک همکار بسیار خوب است و احترام زیادی برای سایر همکاران و همچنین خدمه قائل می‌شود.

ایران آرت: کارگردان فیلم "لابیرنت" به شایعه مست شدن جانی دپ سر صحنه این فیلم و حمله به مدیر صحنه پاسخ داد.

به گزارش ایران آرت، برد فورمان، کارگردان "لابیرنت" گفت: جانی دپ یک همکار بسیار خوب است و احترام زیادی برای سایر همکاران و همچنین خدمه قائل می‌شود. در چنین مواردی ممکن است اتفاقات به صورت اغراق‌آمیزی به بیرون درز کند، در حالی‌که واقعیت این نیست.

او افزود: همه ما دوست داریم اخبار عجیب و غریب و هیجان‌انگیز بشنویم و دل‌مان می‌خواهد شایعه‌پراکنی کنیم ولی نمی‌شود منکر این شد که جانی یک همکار حرفه‌ای تمام و کمال و فوق‌العاده است.

فورمان در حالی‌ شایعه مست شدن جانی دپ را تکذیب کرد که روز یکشنبه یک منبع آگاه گفته بود دپ قصد داشته یک مشت حواله مدیر صحنه فیلم "لابیرنت" کند.

او گفته بود: وقتی فیلمبرداری به اتمام می‌رسد، مدیر صحنه به کارگردان خبر می‌دهد که باید کار فیلمبرداری تعطیل شود. فورمان می‌گوید برو خودت به جانی دپ بگو! وقتی مدیر صحنه به نزد دپ رفت و گفت که این آخرین کادر امروز خواهد بود، دپ عصبی شد و گفت: تو اصلا کی هستی؟ تو اصلا حق اظهار نظر نداری!

جانی دپ در این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود، نقش کارآگاه راسل پول را بازی می‌کند که به بازرسی قتل دو خواننده رپ می‌پردازد.

"لابیرنت" فیلمی پلیسی به کارگردانی برد فورمان و به تهیه‌کنندگی پل برنان و میریام سگال است که علاوه‌بر جانی دپ، فارست ویتاکر، راکموند دونبار و نیل براون نیز در آن بازی می‌کنند. هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نشده است.

جانی دپ لابیرنت برد فورمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین