کد خبر: 20469 A

گران‌قیمت‌ترین بازیگر دنیا با 25 میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین بازیگر دنیا با 25 میلیون دلار

بازیگر بریتانیایی در تازه‌ترین رتبه‌بندی گران‌ترین ستاره‌های هالیوود با 25 میلیون دلار بالاتر از همه ایستاده است.

ایران آرت: گرچه دانیل کریگ با دستمزد ۲۵ میلیون دلاری گران‌ترین بازیگر هالیوود است اما دوین «راک» جانسن با دستمزد ۲۲ میلیون دلاری برای تبلیغ هر فیلم در سه صفحه شخصی خود در فضای مجازی یک میلیون دلار می‌گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، بازیگر بریتانیایی که قرار است برای آخرین بار نقش جیمز باند را در «باند 25» ایفا کند، در تازه‌ترین رتبه‌بندی گران‌ترین ستاره‌های هالیوود با فقط 25 میلیون دلار بالاتر از همه ایستاده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد استودیوهای فیلمسازی دیگر نمی‌خواهند بسان چند دهه گذشته دستمزدهای کلان به بازیگران سرشناس بدهند. ضمن اینکه در میان 20 بازیگر گران هالیوود فقط نام پنج بازیگر زن به چشم می‌خورد.

دومین بازیگر با دستمزد بالای 20 میلیون دلار راک است که برای بازی در «هشدار سرخ» 22 میلیون دلار می‌گیرد. نکته عجیب و جالب توجه درباره این بازیگر عضلانی درخواست سرسام‌آور او برای تبلیغ فیلم‌ها در اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر است. راک فقط در اینستاگرام 104 میلیون دنبال‌کننده دارد که بیش از جمعیت دو کشور کانادا و بریتانیاست. به همین دلیل درخواست یک میلیون دلاری او برای تبلیغ فیلم‌ها در سه شبکه اجتماعی شاید چندان زیاد نباشد.

وین دیزل با 20 میلیون دلار دستمزد برای «سرنوشت خشمگین» و آن هاتاوی و جنیفر لارنس با 15 میلیون دلار دستمزد به ترتیب برای بازی در «باربی» و «گنجشک سرخ» بالاتر از دیگران ایستاده‌اند. ست روگن هم دیگر بازیگر 15 میلیون دلاری است که آن را برای بازی در «فلارسکی» در سال آینده میلادی می‌گیرد. سال گذشته تام کروز برای «مومیایی» 11 تا 13 میلیون دلار گرفت و هریسن فورد هم که در 2020 با «ایندیانا جونز 5» بازمی‌گردد، روی دستمزد 10 تا 12 میلیون دلاری حساب کرده است.

ساندرا بولاک سه سال پیش برای «مینیون‌ها» 10 میلیون دلار دستمزد گرفت که هم‌اندازه دستمزد لئوناردو دی‌کاپریو برای «روزی روزگاری در هالیوود»، رابرت داونی جونیر برای «اسپایدرمن: بازگشت به خانه»، کوین هارت برای «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، امیلی بلانت برای «کلبه جنگلی» و کریس پرات برای «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» است. این در حالی است که برایس دالاس هوارد برای بازی در همین فیلم اخیر دو میلیون دلار کمتر دستمزد گرفته تا بار دیگر تبعیض جنسیتی در هالیوود برجسته شود.

تام هاردی با «ونوم»، رایان گاسلینگ با «مرد اول»، جک بلک با «جومانجی»، مایکل ب. جردن با «کرید 2» و ایتن هاوک با «پاکسازی» 2013 دیگر بازیگران این فهرست هستند که دستمزد آنها به ترتیب هفت تا دو میلیون دلار بوده است.

جیمز باند تام هاردی دواین جانسون دانیل کریگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین