کد خبر: 20407 A

مست شدن بازیگر مشهور و حمله به مدیر صحنه!

مست شدن بازیگر مشهور و حمله به مدیر صحنه!

مستی جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش جنجال‌ساز شد.

ایران آرت: نیویورک پست گزارش داده که جانی دپ به خاطر مست بودن در زمان فیلمبرداری فیلم پلیسی "لابیرنت" به یکی از عوامل فیلم حمله کرده است.

به گزارش ایران آرت، دپ در این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود، نقش کارآگاه راسل پول را بازی می‌کند که به بازرسی قتل دو خواننده رپ می‌پردازد. دپ به همان محله‌ای می‌رود که خوانندگان رپ کشته شدند و سعی می‌کند صحنه قتل آنها را مجسم کند.

وقتی زمان فیلمبرداری در آن محله و بستن کوچه به اتمام می‌رسد، مدیر صحنه به کارگردان برد فورمان خبر می‌دهد که باید کار فیلمبرداری تعطیل شود. فورمان می‌گوید برو خودت به جانی دپ بگو! وقتی مدیر صحنه به نزد دپ رفت و گفت که این آخرین کادر امروز خواهد بود، دپ عصبانی شد و خواست یک مشت حواله‌اش کند!

اسپتونیک به نقل از نیویورک پست گزارش داد: دپ خیلی نزدیک به مدیر صحنه ایستاد و فریاد زد: تو اصلا کی هستی؟ تو اصلا حق اظهار نظر نداری!

"لابیرنت" فیلمی پلیسی به کارگردانی برد فورمان و به تهیه‌کنندگی پل برنان و میریام سگال است که علاوه‌بر جانی دپ، فارست ویتاکر، راکموند دونبار و نیل براون نیز در آن بازی می‌کنند. هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نشده است.

جانی دپ لابیرنت برد فورمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین