کد خبر: 20385 A

ببینید: تهران در تسخیر داعشی‌ها! / ایجاد رعب و وحشت حاتمی‌کیا برای تبلیغات "به وقت شام"

ببینید: تهران در تسخیر داعشی‌ها! / ایجاد رعب و وحشت حاتمی‌کیا برای تبلیغات "به وقت شام"

تبلیغات عجیب فیلم "به وقت شام" با اعتراض تند مردم در پردیس کوروش و شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

ایران آرت: عوامل فیلم "به وقت شام" در اقدامی عجیب و باورنکردنی، بازیگرهای نقش داعشی فیلم را از لبنان به ایران آورده‌اند و آن‌ها را با گریم داعشی به پردیس کوروش برده و برای این‌که مردم را متوجه وجود فیلمی به نام "به وقت شام" کنند، اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده‌اند.

به گزارش ایران آرت، روز گذشته بازیگر داعشی "به وقت شام" که مردم او را به خاطر دیالوگ "چطوری ایرانی" می‌شناسند، با اسب وارد پردیس کوروش شد و همه را متعجب کرد. در ادامه نیز این بازیگر به همراه چند بازیگر دیگری که در فیلم نقش داعشی را دارند، به عجیب‌ترین شیوه ممکن برای فیلم حاتمی‌کیا تبلیغ کردند و فضای پردیس کوروش را برهم زدند.

"به وقت شام" که حاتمی‌کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر با فریادهایش از مظلومیت آن می‌گفت، بیشترین تبلیغات را در بین فیلم‌های ایرانی در سال 97 در اختیار داشته و حتی در بیابان‌های بدون رهگذر هم برای این فیلم سینمایی بنر تبلیغاتی زده‌اند.

شیوه تبلیغاتی "به وقت شام" با اعتراض مردم در پردیس کوروش و همچنین با واکنش تند و اعتراضی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

در پی این اقدام عجیب، بزرگمهر حسین‌پور، کاریکاتوریست معروف ایرانی نوشت: 

"الان شما فک کردید اینا داعشی ان؟ ینی اینقد ساده لوحید؟ ای بابا... واقعا الان اون یارو با اسلحه وارد پاساژ شد و دنبال مردم کرد شما فک کردید واقعیه؟ بابا این تبلیغه...شیرین کاریه! خب اگه زن حامله ای بچش و انداخت ...بچه ای خیس کرد خودشو...پیرزنی یهو جان به جان آفرین تقدیم کرد و دختری از ترس غش کرد و شل شد! ...خب اونا خودشون قاطی ان...وگرنه تبلیغ به این باحالی و خلاقانه‌ای! ببینید چه خوشگل دنبال مردم می کنن؟! خلاقیت یعنی این. به خدا دلم وا شد این و دیدم...یه چند وقت هیجان و اضطراب و استرس و حمله داعش و گرونی دلار و گشت ارشاد و اوضاع اسف بار اینترنت و رو هوا بودن برجام و فرار کردن مرتضوی و فلان و بسار و اینا رو نداشتیم دلم گرفته بود یه هیجان می‌خواست. خدایا شکرت این آدم خلاقا هستن تو این مملکت نمی ذارن دلمون بگیره... اصلا محدودیت باعث این خلاقیت میشه.همیشه گفتن...نه که همه بیلبوردا و رادیو تلویزیون و در و دیوار رو از حاتمی کیا گرفتن...از این جور تبلیغا میکنه یه وقت کسی شک نکنه...! می خوامتون به خدا...همتون رو.مخصوصا اونی که داعش درونش زده بالا دنبال یه بدبختی میکنه"

ویدئویی از شیوه عجیب تبلیغاتی "به وقت شام" در پردیس کوروش را ببینید.

داعش ابراهیم حاتمی کیا به وقت شام چطوری ایرانی داعشی
نظرات خوانندگان
  • سیما
    پاسخ

    <b>به نظرم هم کسانی که ایده ی این تبلیغ مزخرف رو دادن و هم کسانی که اجراش کردن باید تنبیه و مجازات بشن. یه کاره روان پریشانه بود. .

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین