کد خبر: 20358 A

نگرانی طرفداران "بازی تاج و تخت" از فصل پایانی / صحبت‌های بازیگران اصلی و گمانه‌زنی‌های ایران آرت

نگرانی طرفداران "بازی تاج و تخت" از فصل پایانی / صحبت‌های بازیگران اصلی و گمانه‌زنی‌های ایران آرت

در فاصله یک سال مانده به پخش فصل پایانی "بازی تاج و تخت"، طرفداران سریال نسبت به پایان آن نگران هستند.

ایران آرت-سجاد مالمیر: در حالی‌که فیلمبرداری فصل پایانی سریال تاریخی "بازی تاج و تخت" همچنان ادامه دارد، صحبت‌های بازیگرهای سریال در مورد انتهای داستان باعث نگرانی طرفداران شده است.

به گزارش ایران آرت، امیلیا کلارک، بازیگر اصلی "بازی تاج و تخت" در گفت‌وگویی تازه صحبت‌هایی را مطرح کرده که نشان می‌دهد ممکن است برخی از طرفداران سریال از پایان آن ناامید شوند.

کلارک در گفت‌وگویی درباره پایان سریال گفته است: (در پایان) بعضی از مخاطبان جیغ خواهند کشید و می‌گویند این همان چیزی است که می‌خواستیم و بعضی دیگر می‌گویند چی؟! چی شد؟!"

این صحبت‌ها حاکی از آن است که "بازی تاج و تخت" به شکل عجیبی به پایان خواهد رسید که مخاطبان انتظارش را ندارد. کشته شدن "جان اسنو" می‌تواند تلخ‌ترین خبر برای طرفداران سریال باشد ولی عوامل سریال قبلاً نشان داده‌اند که هیچ بیمی از کشتن چهره‌های اصلی ندارند و گاهی حتی با کشتن برخی چهره‌ها، واکنش‌های خوبی هم از سوی مخاطبان دریافت کرده‌اند.

اما پیش از امیلیا کلارک، برخی دیگر از بازیگران سریال هم در مورد فصل پایانی صحبت کرده بودند. از جمله این‌که میسی ویلیامز، بازیگر نقش "آریا استارک" گفته بود: این فصل یا همان چیزی است که همه رویای آن را داشتند یا بسیار ناامیدکننده خواهد بود.

ویلیامز پایان "بازی تاج و تخت" را از روی کاغذ ناامیدکننده دانسته بود ولی اعتقاد داشت مخاطب با دیدن سریال از روی صفحه تلویزیون هیجان‌زده خواهد شد.

کولای کاستر والدو هنرپیشه دانمارکی نقش جیمی لنیستر هم در ویدئویی به بخش‌هایی از فصل پایانی "بازی تاج و تخت" اشاره کرده بود و البته او برخلاف کلارک و ویلیامز، بی‌درنگ از جذابیت پایان سریال سخن گفته بود.

طرفداران سریال "بازی تاج و تخت" که این سریال را بهترین سریال تاریخ تلویزیون می‌دانند، انتظارشان از فصل پایانی به شدت بالا است و توقع یک پایان باورنکردنی را دارند.

طبق گفته سازندگان سریال "بازی تاج و تخت"، یک نبرد فصل هشتم این سریال در ۵۵ شب فیلمبرداری و تولید شده است. چنین خبرهایی انتظار مخاطبان را بالاتر می‌برد ولی از سویی به نظر می‌رسد بازیگران سریال با صحبت‌های‌شان قصد دارند مخاطب را با واقعیت روبرو کنند.

باید منتظر ماند و دید که پایان این سریال پرطرفدار که پخشش از سال 2011 آغاز شده، به پایانی تاریخی و ماندگار تبدیل خواهد شد یا خیر. طرفداران "بازی تاج و تخت" برای این اتفاق باید یک سال دیگر هم صبر کنند.

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت میسی ویلیامز کاستر والدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین