کد خبر: 20180 A

دردسر تربیت سه فرزند برای خانم بازیگر / عکس

دردسر تربیت سه فرزند برای خانم بازیگر / عکس

مارلو مادر سه فرزند است و تلاش فراوانی برای تربیت آنها انجام می‌دهد اما...

ایران آرت: فیلم سینمایی "تولی" به کارگردانی "جیسون ریتمن" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش میزان، مارلو مادر سه فرزند است و تلاش فراوانی برای تربیت آنها انجام می دهد اما پس از اینکه یک پرستار کودک به زندگی او اضافه می شود، زندگی مارلو نیز تغییر می کند و این تغییر اتفاقات زیادی را برای وی به وجود می آورد.

"دیابلو کودی" نگارش فیلمنامه اثر سینمایی "تولی" را بر عهده داشته و کمپانی های "رایت وی" و بران استودیو" تولید آن را بر عهده داشته اند. این فیلم در شهر نیویورک فیلمبرداری شده است.

"چارلیز ترون" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم نقش اصلی را بر عهده داشته است. علاوه بر ترون بازیگرانی همچون "مارک دامپلس"، "ران لیوینگستون"، "کیتی کریستال"، "مکنزی دیویس"، "النی تان" و "امیلی هاین" از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

"بالا در آسمان" از دیگر آثار مطرحی هستند که جیسون ریتمن پیش از این کارگردانی آنها را بر عهده داشته است. این فیلم اقتباس گرفته از رمانی به این اسم نوشته شده توسط والتر کرین می‌باشد. داستان بر روی شرکت دانسیزر و سفرهای رایان بینگام (جرج کلونی) متمرکز شده‌است.

1611441_798

شارلیز ترون جیسون رایتمن تولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین