کد خبر: 20122 A

اظهارنظر صریح کارگردان "عصبانی نیستم" / برای مردم فیلم می‌سازم نه از جیب مردم!

اظهارنظر صریح کارگردان "عصبانی نیستم" / برای مردم فیلم می‌سازم نه از جیب مردم!

رضا درمیشیان با تأکید بر این‌که یک فیلمساز غیر وابسته است، "عصبانی نیستم" را به دانشجویان تقدیم کرد.

ایران آرت: اکران فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" پس از 4 سال توقیف از شب گذشته در سینماها آغاز شد و از امروز با افزایش سالن‌ها ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایران آرت، بامداد امروز رضا درمشیان (کارگردان)، نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی و سایر بازیگرهای این فیلم در سینما کوروش حاضر شدند تا از اولین لحظه اکران "عصبانی نیستم" در کنار مردم باشند.

درمیشیان که 4 سال بعد از بی‌‌مهری جشنواره فجر و توقیف‌های پی‌ در پی، با ظاهری متفاوت، موهای پریشان و چهره شکسته‌ در سینما کوروش دیده می‌شد، میکروفن را گرفت و گفت: من رضا درمیشیان هستم، یک فیلمساز غیر وابسته، غیر سفارشی‌ساز و غیر خودی.

این کارگردان ادامه داد: افتخار می‌کنم که برای مردم فیلم می‌سازم و نه از جیب مردم. این فیلم را تقدیم می‌کنم به همه دانشجویان مظلوم این سرزمین.

صحبت‌های این کارگردان در حالی مطرح شد که از چند ماه گذشته و به طور جدی‌‌تر از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بحث سینمای وابسته و مستقل مطرح شده بود و کارگردان‌های مختلفی به این موضوع واکنش نشان داده بودند.

به نظر می‌رسد صحبت‌های درمشیان می‌تواند کنایه‌ای به صحبت‌های حاتمی‌کیا و بهرام توکلی باشد؛ حاتمی‌کیا پیش از این گفته بود که یک فیلمساز وابسته است و بهرام توکلی هم در نشست خبری فیلمش در جشنواره فیلم فجر صراحتاً مدعی شد که چیزی به نام فیلمساز مستقل در ایران وجود ندارد. 

نوید محمدزاده ابراهیم حاتمی کیا رضا درمیشیان عصبانی نیستم بهرام توکلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین