کد خبر: 20097 A

همکاری دو رقیب قدیمی / جان سینا بازیگر فیلم راک شد

همکاری دو رقیب قدیمی / جان سینا بازیگر فیلم راک شد

دواین جانسون و جان سینا قرار است در فیلمی اکشن با یکدیگر همکاری داشته باشند.

ایران آرت: دواین جانسون در صفحهٔ اینستاگرام خود ویدیویی را منتشر کرده است و ورود جان سینا، بازیگر، خواننده، بدنساز و کشتی‌گیر مسابقات دبلیو دبلیو ای (WWE) را به پروژهٔ جدید شرکت فیلمسازی خود و کمپانی یونیورسال پیکچرزتبریک گفته و برای رقیب پیشین خود در رینگ، آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش زومجی، دواین جانسون به‌تازگی در فیلم "رمپیج" ایفای نقش کرده بود و این فیلم هنوز روی پردهٔ سینما قرار دارد. وی یکی از بازیگران پرکار سال‌های اخیر بوده است و در فیلم‌های بلاک باستری زیادی ایفای نقش کرده است. از طرفی جان سینا در سال‌های گذشته بیشتر در فیلم‌های نه‌چندان معروف ژانر کمدی، نقش‌های فرعی داشته است، اما اخیراً نقش مهمی را در فیلم کمدی "مخالفان" ایفا کرد؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان نیز همراه شد.

هر دو بازیگر، روزگاری در رینگ مسابقات WWE، مبارزات زیادی با هم داشتند و حال قرار است در فیلمی سینمایی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

دواین جانسون چند سالی می‌شود که روی فیلمی کار می‌کند که از ساخته‌های کمپانی خودش، یعنی Seven Bucks Productions است؛ این فیلم قرار است بر اساس رمان The Janson Directive رابرت لادلام ساخته شود. این‌طور که به نظر می‌رسد بازیگر اصلی فیلم The Janson Directive مشخص شده است و جان سینا گزینهٔ مدنظر سازندگان است.

دواین جانسون این خبر را در صفحهٔ اینستاگرام خود و با اشتراک گذاشتن ویدیویی، با طرفداران در میان گذاشت. وی بسیار از حضور جان سینا در این فیلم استقبال کرده و برای رقیب قدیمی خود آرزوی موفقیت کرده است. جانسون همچنین به شوخی جان سینا را تهدید کرده است که اگر در این فیلم خرابکاری کند، خود بهتر می‌داند چه عاقبتی در انتظارش است!

طبق گزارش سایت ورایتی، دواین جانسون بسیار علاقمند بود در این فیلم حضور داشته باشد و نقش اصلی را خود ایفا کند، اما با توجه به تقویم کاری شلوغ وی، امکان این کار وجود نداشت. وی در نهایت تصمیم گرفت به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشد و به‌جای خود به دنبال بازیگری شبیه خود بگردد.

دواین جانسون راک جان سینا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین