کد خبر: 20003 A

دومین افتتاحیه برتر تاریخ سینما در انتظار جنگ ابدی

دومین افتتاحیه برتر تاریخ سینما در انتظار جنگ ابدی

فیلم "انتقام‌جویان: جنگ ابدی" تا ساعاتی دیگر رکوردشکن خواهد شد.

ایران آرت: تلاش‌های مارول برای رقم زدن بلندپروازانه‌ترین پروژه سینمایی تاریخ استودیو در حال نتیجه دادن است و «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» در نخستین ساعت‌های بامداد دوشنبه دومین افتتاحیه برتر در گیشه آمریکای شمالی لقب می‌گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، «جنگ ابدی» به کارگردانی آنتونی و جو روسو فقط در پیش‌نمایش‌ها 106 میلیون دلار به دست آورده است؛ از جمله 39 میلیون دلار در نمایش روز پنجشنبه تا دومین اکران برتر تاریخ آمریکا در روز اول پس از «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» باشد. سومین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان» و نوزدهمین پروژه سینمایی شرکت مارول چشم به یک افتتاحیه 240 میلیون دلاری دوخته است.

اگر «جنگ ابدی» در پایان روز یکشنبه فقط دو میلیون دلار کمتر از 250 میلیون دلار بفروشد، پس از رکورد 248 میلیون دلاری «نیرو برمی‌خیزد» در سال 2015 در رده دوم بهترین افتتاحیه گیشه آمریکای شمالی قرار می‌گیرد. سال گذشته «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» با 220 میلیون دلار فروش در سه روز اول اکران پایین‌تر از «نیرو برمی‌خیزد» ایستاده بود.

«جنگ ابدی» که به احتمال فراوان پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ هم خواهد شد، همزمان با آمریکای شمالی در 43 منطقه دیگر دنیا روی پرده رفته و 179 میلیون دلار به حساب استودیو دیزنی واریز کرده است. به لطف فروش خوب این فیلم و عملکرد خیره‌کننده «پلنگ سیاه»، درآمد دیزنی در پایان چهارمین ماه سال 2018 از مرز یک میلیارد دلار گذشته است. با توجه به اکران «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» در تابستان آینده، رقم درآمدهای دیزنی از این هم بسیار فراتر خواهد رفت.

پس از «نیرو برمی‌خیزد»، «آخرین جدای»، «دنیای ژوراسیک»، «انتقام‌جویان» و «پلنگ سیاه»، می‌توان «جنگ ابدی» را ششمین فیلم پرفروش تاریخ با افتتاحیه 200 میلیون دلاری دانست.

هالیوود انتقام جویان مارول انتقام جویان: جنگ ابدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین