کد خبر: 19955 A

افشاگری نامزد سابق برد پیت و بن افلک

افشاگری نامزد سابق برد پیت و بن افلک

نامزد سابق برد پیت و بن افلک در مورد مشکلی که این دو داشتند افشاگری کرد.

ایران آرت: گوئینت پالترو، همسر سابق کریس مارتین که پیش از وی نامزد هنرپیشه‌های مطرح هالیوود، برد پیت و بن افلک بود، به انتقاد از آن‌ها پرداخت.

به گزارش ایران آرت، پالترو در این‌باره گفت: من در گذشته با مردانی بودم که مشکل صمیمت داشتند و اکنون برای اولین بار در رابطه‌ای بالغانه هستم.

این هنرپیشه که قبلاً در مورد تحمل آزار جنسی هم افشاگری کرده بود، درباره تأثیر بدی که ستاره‌های سینما روی خلقیات او گذاشته‌اند گفت: در رابطه با نامزد جدیدم، گاهی بعضی چیزها برایم سخت می‌گذرد چون او از من انتظاراتی دارد که من عادت ندارم.

گوئینت پالترو 46 ساله در بین سال‌های 2003 تا 2014، همسر کریس مارتین، خواننده و ترانه‌سرای گروه کلدپلی بود و قبل از آن با برد پیت و در دوره‌ای با بن افلک رابطه داشت.

رابطه پالترو با برد پیت به سال‌های 1994 تا 1997 برمی‌گردد که آن‌ها ارتباط‌شان را علنی کردند و در فرش قرمزها با هم حاضر می‌شدند ولی رابطه خوبی نداشتند چون به اعتقاد پالترو، برد پیت مشکل صمیمیت داشت.

گوئینت پالترو در حال حاضر با مردی نامزد کرده که برخلاف سه نامزد قبلی‌اش، سلبریتی نیست و مرد با احساس‌تری است که برای این هنرمند وقت بیشتری می‌گذارد.

بن افلک برد پیت گوئینت پالترو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین